Malmö samåkning

Det är ju 2 1/2 timme kvar!! Jag kanske är lite ivrig...skinnstället börjar bli lite varmt att gå runt i...

E inte alls omöjligt att man dyker upp med spätta bakpå, bara hälsar litta och önnar vidare.
Har lite planer på en Österlenrunda :)

Tyvärr drar jobbet ut på tiden. Vart planerar ni köra, kanske kan jaga ikapp:)

Ja tänkte dra ut nu å fula runt lite men ktmn. Kör gärna en sväng sen bara höra av sig. Numret står ett par sidor tidigare i tråden :-)

Sent from my Samsung Galaxy S2 using Tapatalk

Hemkommen efter en riktigt skön och avkopplande tur. Stannade till och fikade i Trelleborg, för att sedan dra vidare. 32 mil blev påsättningen. ;) :squid

23 mil med i stort sett bara kurvor avklarat (längre om man räknar transportsträckan hem från Trollenäs) :yoparty

Komplett rutt finns som vanligt på Everytrail.

Bifogat

• ScreenHunter_03 2011-08-06 19.34.jpg
    ScreenHunter_03 2011-08-06 19.34.jpg
    162.1 KB · Visningar: 63
23 mil med i stort sett bara kurvor avklarat (längre om man räknar transportsträckan hem från Trollenäs) :yoparty

Komplett rutt finns som vanligt på Everytrail.

Ja tack för en riktigt bra runda :)

Synd att jag och Java var tvungna att avvika då vi båda är rädda för skäll från våra respektive och fega som attan :yoparty

MotoGP dokumentären vi snackade om på fiket på sjöborakan finns här (v32 ut sedan tas den bort): http://www.gensou.org/sporthoj/film/ (Faster) ¨

Rekommenderas!

Var ni där vid 3 tiden eller nåt sånt idag när jag och polaren åkte förbi med våra svarta leksaker tro ?
Såg att det var hojar o folk där när vi drog förbi och jag passade på och testa lite speed på blackbirden :D

Var ni där vid 3 tiden eller nåt sånt idag när jag och polaren åkte förbi med våra svarta leksaker tro ?
Såg att det var hojar o folk där när vi drog förbi och jag passade på och testa lite speed på blackbirden :D

Det låter som en ungefärlig tidpunkt när vi var där. Kom två hojar i skaplig fart när vi satt o fikade :yoparty

Jo. Det går en viss effekt att komma hem fyra timmar efter utsatt tid ;)
C:a 19 var jag hemma ikväll :yoparty
Rundan hem var om möjligt ännu bättre än turen dit :tummenupp

Tack för en kanon runda igår, bra med planerad tankstopp efter 14 mil för min del. Ta med damerna så slipper ni skäll hemma plus att det blir lite mer vikt att jobba med i kurvorna.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman