Malmö samåkning

Blev liiiite besviken på honom - ingen vilsekörning? Eller vi som inte hann uppfatta? :tuttar

Håller man masken så är det ingen som märker det direkt ;) :yoparty

Fast min senaste vilsekörning tror jag nog att Pedro och Blueridge märkte när jag tog ett ärevarv mellan några stallbyggnader på landsbygden :D

Lite äventyr är bara kul.

Last edited:
Håller man masken så är det ingen som märker det direkt ;) :yoparty

Fast min senaste vilsekörning tror jag nog att Pedro och Blueridge märkte när jag tog ett ärevarv mellan några stallbyggnader på landsbygden :D

Lite äventyr är bara kul.

Inte märkte jag att du körde vilse när vi körde tidigt i år. Förrän du sa det. Men heej.....det är ju halva nöjet att köra vilse, eller va? :tuttar

Stallbyggnader!!?? Hmmm jag skulle kalla det för "väldigt generös djurvän"? :D

Men håller med. Äventyr är ju inte fel. Var lite kort varsel idag, men vi blev 5 som körde. Du kunde ju följt med också. :banana

Last edited:
Idag fick jag jobba istället.
Blir lite knas när man har mer än en kund men en av dem har kontrakt på 100% :brinnerup

Tänkte köra en sväng med lite kollegor imorgon (tisdag 5/7). Bara att haka på om ni är sugna. Vi samlas utanför SonyEricsson vid 16.30 tiden. Kör upp mot Linderödsåsen för att sen käka en bit i Stehag på vägen hem. ca 15 mil

Länk till samlingsplats

Om ni kör strax norr om Linderöd runt Liarumsdalen så är där nylagd asfalt. Sträckan från Spångarp -Tågarp-Lindemölla-Liarum och mot Ullarp.

Mycket trevligt. Men där är ett par kurvor som har den här kantsingeln utspridd i hela kurvan, säker 20 m2 (framförallt i Lindemölla och Tågarp). Så ta det lugnt. Jag fick i sista stund innan kurvan ta upp hojen, tvärnita från 80 ner till 30 och med minimalt nerlägg ta sig genom kurvan.

Kö hela vägen mellan Bjärred och Lödde

Sent from my Samsung Galaxy S2 using Tapatalk

det hjälper inte att tjata .. Jo det e dumt att köra bil utan AC i bilköer, speciellt när man har hoj. Men ibland kan man inte frakta bilen på pakethållaren ..

Är inte det dumt när du har en hoj :D:D

Någon som är sugen på en liten kvällstur ons eller tors

Någon som är sugen på en liten kvällstur ons eller tors

Jag e på beroende på vart du tänker åka. Bor i lödde och kör ju motard så :-P

Jag satt i en fullsatt buss med värmen på xD

Jag fattar noll, hur kan ni sitta i bil/buss när de är fint väder och ni äger en hoj???

Själv tar jag hojen vart jag än ska.
Har precis blivit beordrad att åka till Essen (tyskland) nästa vecka med jobbet. Funderar starkt på att köra ner med hojen. (Flyg är för fjollor och gubbar i slips)

BTW hänger gärna på en sväng tors/fre

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...