Malmö samåkning

Såg en svart KTM 690 motard vid Malmö central idag, klockan var drygt 5, vem är den skyldige? :)

Tror faktiskt att det kan ha varit pedro med sin svart/oranga 690 smr med acrapipor och gul hjälm då han skulle hämta sin hoj från service i efyermiddag. Eller någon helt annan. ;-)

samling på statoil i staffanstorp kl 17.30 körning med RR med avslutning på sjöborakan. slingriga vägar, med härligt tempo.

hur lång tid tar det innan ni kommer till sjöborakan? och hur högt är tempo? :gnissla
tänkte ta med mig min tjej, men hon har inga MC kläder, så jag ska inte köra så snabbt:tungan

hur lång tid tar det innan ni kommer till sjöborakan? och hur högt är tempo? :gnissla
tänkte ta med mig min tjej, men hon har inga MC kläder, så jag ska inte köra så snabbt:tungan[/QUOTE

tiden varierar. kör försiktigt.

Inte smart att åka hoj utan skydd. Jag är mig själv evigt tacksam att jag hade mitt ryggskydd på i söndags. Gör din tjej en tjänst, gå på bio istället :krama

Jo förstår att de inte är långsamt som gäller men tänkte mer som för mig som är precis tagit körkortet eller snart har rättare sagt!

Tack ska kolla RRs forum.

Det finns grupper för var och en. Det finns en snabb och två mellan(mellansnabb och mellanlångsam) samt en långsam. Har man aldrig kört med oss innan är långsam grupp ett alternativ. Info om hur våra gas går till, tas upp före varje körning. Men som sagt RR's forum där kan du läsa dig till allt om detta.

Vad har ni för tempo på dessa samkörningar?
Är det pressa pressa hela tiden eller?

Innan du ger dig på gruppkörningar så få mer kött på benen är mitt tips. lätt man hamnar i diket annars :banana

Jo förstår att de inte är långsamt som gäller men tänkte mer som för mig som är precis tagit körkortet eller snart har rättare sagt!

Tack ska kolla RRs forum.

Last edited:
Någon som ska köra en tur i helgen? Är grymt sugen efter att ha sträck jobbat i 3 veckor :(

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT