Malmö samåkning

Låt mig gissa.
Bröderna Hörberg i Lödde?

Det lutar åt att haka på en Eslövsrunda fr Statoil Eslöv kl 13 i morron.

Nej, MCHuset malmö.. Var så illa tvungen.. SVT gjorde att corden syntes ;) Metzeler M5 Interact sitter på bak nu.. vill så gärna döda elefanten på den :D

Är där någon som ska köra imorgon? Jag är sjukt sugen nu när vädret kommit igång igen.. Är ju MC dagarna så man kanske kan köra lite runt till några ställen och kolla, pilla och prova lite saker.. inkl nya moppar :D

Last edited:
lämnar kävlinge vid 10 tiden styr kosan mot triumph i landskrona och därefter br nilsson i hbg

jag vill också ha eluttag på hojen, vad ska man ha ? Touratech säljer nåt DIN-uttag, men det e inte helt gratis, och sen behöver man cigg-adapter till det. Det tar ju plats också. http://www.bikeparts.nu/eluttagcigarett12v-p-45835.html här finns ju ett. Vad ska man ha ?

Jag ska nog med nu när man har hållare till ifånen, men tror jag köper delar och bygger själv.. 470kr känns lite väl mycket ;)

Biltema/ebay funkar nog http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Bil-el/Cigarettandaruttag/

Jag monterade 12 uttag på hojjen för ett tag sen. Blev kanon bra. kostade 99kr kopplade de till en egen säkring på batteriet.
230176_10150591451015181_697250180_18561490_5116040_n.jpg

Last edited:
Oj har inte varit här sen man tog 125:a, är det bara och dyka upp vid exempelvis Shell-lockarp som ni skrivit här? Har aldrig varit med, kör ni bara sport allihopa eller vad gäller? Verkar skoj!

Forumet är öppet för alla så det är bara att dyka upp :tummenupp

Läs in dig på samåkningstipsen först så att du inte bidrar till ngn olycka.

Alla hojar är välkomna men Custombikar hamnar lätt på efterkälken och brukar nästan aldrig vara med.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman