Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, skyll dig själv (skulle nog jag oxå göra iofs). Mer körning till oss andra då. Om ca 4 timmar är de mina. ALLIHOP. Ska försöka greja lite bilder...Fixx skrev:tror jag väntar till hässleholm då![]()
Supermoto skrev:Haha, skyll dig själv (skulle nog jag oxå göra iofs). Mer körning till oss andra då. Om ca 4 timmar är de mina. ALLIHOP. Ska försöka greja lite bilder...
Intressant idé......mr_rockster skrev:Skulle de ha dit motarden också eller? Åk dit på era -03r och dra ikapp. Jag tror -03
rna kör ifrån de nya ...
- Johan

Supermoto skrev:Intressant idé......
Ska undersöka om det är görligt....
BTW. Mindraper lyckades flåsa upp sin till, tycker jag riktigt fina, TVÅHUNDRATVÅ blås häromdagen.
Åtgärder: FP heltitan, ombestyckat och nada framskärm. Betänk då att han lider av kraftig övervikt och ger aerodynamik ungefär som en lagårdsdörr, hehe![]()
ehhhh, skrev jag inte det där uppemr_rockster skrev:Herrejävlar! Det är fort på en motard. Vad kör han med för drevning då da?
- Johan

Supermoto skrev:ehhhh, skrev jag inte det där uppe![]()
Köp brillor, hehe![]()
Supermoto skrev:Betänk då att han lider av kraftig övervikt och ger aerodynamik ungefär som en lagårdsdörr, hehe![]()

|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |