Malmö=en hojlös stad???

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Igår hade vi förberett för en körning från stortorget.Vädret var ala carte' och där stod jag,Tobbe,douglas och en kompis till Tobbe och väntade på att komma iväg. Vi hade satt upp tid till 12.00. Klockan 12.15 hade det dock inte kommit en enda käft till :va

Så det blev vi 4 som drog iväg. Väl klara med häckeberga och sittandes på flygarcafe't,ser vi hela ytown wheelers....landsbygden fick alltså ihop ca 5 ggr fler åkare än Malmö???

Sveriges tredje största stad kunde alltså denna otroligt fina dag mobilisera 4 hojar!! herregud.....vilken katastrof!! Nä skärpning om denna sommar ska bli nått kul överhuvudtaget! :arsele

Von Vettet skrev:
2094010 Igår hade vi förberett för en körning från stortorget.Vädret var ala carte' och där stod jag,Tobbe,douglas och en kompis till Tobbe och väntade på att komma iväg. Vi hade satt upp tid till 12.00. Klockan 12.15 hade det dock inte kommit en enda käft till :va

Så det blev vi 4 som drog iväg. Väl klara med häckeberga och sittandes på flygarcafe't,ser vi hela ytown wheelers....landsbygden fick alltså ihop ca 5 ggr fler åkare än Malmö???

Sveriges tredje största stad kunde alltså denna otroligt fina dag mobilisera 4 hojar!! herregud.....vilken katastrof!! Nä skärpning om denna sommar ska bli nått kul överhuvudtaget! :arsele

Du ska få kul :fatta! :fatta!

Ja lovar se you son :pannkyss :pannkyss

Von Vettet skrev:
2094010 Igår hade vi förberett för en körning från stortorget.Vädret var ala carte' och där stod jag,Tobbe,douglas och en kompis till Tobbe och väntade på att komma iväg. Vi hade satt upp tid till 12.00. Klockan 12.15 hade det dock inte kommit en enda käft till :va

Ja ja ja ja.... tjata... Men jag tror faktiskt Mr K har lite rätt. Ni är såna outlaws så ingen vågar dyka upp. :wiggle Sen är ju Stortorget ett jävla ställe att samlas på. Bökigt att ta sig in och ut. Man har ju förbrukat 7-8 minuter innan man är ute på lite göttevägar. :)

Maverick_ou812 skrev:
2094446 Ja ja ja ja.... tjata... Men jag tror faktiskt Mr K har lite rätt. Ni är såna outlaws så ingen vågar dyka upp. :wiggle ...

Så rätt så. Var ute o gazzade igår o skulle mer än gärna kört med någon, men seriöst, vem vågar dyka upp när Douglas håller i kalaset??? :skrämd :crash

Fan vad taskiga ni är! Vi körde i lagom tempo och efter väglag. Jag körde dom första milen med punktering bak, så det sladdade gott iaf. Så det blev att köra in på Preem i Svedala och fixxa lite hjul på burk.

Jag håller med VV, riktigt jävla kasst.

Zilversurfer skrev:
2094497 Fan vad taskiga ni är! Vi körde i lagom tempo och efter väglag. Jag körde dom första milen med punktering bak, så det sladdade gott iaf. Så det blev att köra in på Preem i Svedala och fixxa lite hjul på burk.

Det är ju bara för att ni är kompisar... :4skrika
Nästa gång ska jag fan dyka upp o förpesta din tillvaro med Duccen.

Svane skrev:
2094459 Så rätt så. Var ute o gazzade igår o skulle mer än gärna kört med någon, men seriöst, vem vågar dyka upp när Douglas håller i kalaset??? :skrämd :crash
Prexis!! I mina gazz händer det aldrig något... :rolleyes:

Maverick_ou812 skrev:
2094498 Det är ju bara för att ni är kompisar... :4skrika
Nästa gång ska jag fan dyka upp o förpesta din tillvaro med Duccen.

Måste man vara kompisar för att köra ihop :va Trodde hojfolket var lite mer utåtriktade.

Du behöver inte ta med Duccen för att förpesta tillvaron, det räcker med....... :tungan

Nästa rubrik som påkallar körning blir " Touringkalas för rödnäsor med stödhjul"
då kanske vi får lite fler deltagare???? :D

Von Vettet skrev:
2094564 Nästa rubrik som påkallar körning blir " Touringkalas för rödnäsor med stödhjul"
då kanske vi får lite fler deltagare???? :D

Givetvis!

Är gärna på, men dock verkar jag skjutit hojvåren i sänk totalt genom att ge mig in i bostadsbyte som tar all tid utanför jobb ifrån mig :gnissla

Von Vettet skrev:

Du får flytta till landsbygden :hihi :hihi

De e vinter.. då meckar man med hojen
föresten min hoj har fått bakhjul nu
O snart ska jag ut o se om den kan få framgafflar o framhjul med :Bugar

Von Vettet skrev:

Hänger gärna på nästa gång,,,,,,,,känner mig lite off bara med en KLV och med ett mysigt Gore-tex ställ :rolleyes:

Jag jobbar dagtid och kan därför inte hänga med er kl 12. :yoparty :yoparty
Det är min ursäkt. Så sorry.

Sätt samlingstid runt 17 så har jag större möjlighet att kunna hänga på, om man får? Jag bor ju i S-torp!!!

Väl mött (för det gjorde vi i skurup i måndags) på vägarna.

Drive safely.

Zilversurfer skrev:
2094497 Fan vad taskiga ni är! Vi körde i lagom tempo och efter väglag. Jag körde dom första milen med punktering bak, så det sladdade gott iaf. Så det blev att köra in på Preem i Svedala och fixxa lite hjul på burk.

Vi e inte taskiga!! Vi e långsamma...

Då måste det vara er jag hörde vid ett-halv två tiden ute på Malmövägen varvandes ut ettan, tvåa OCH trean... :hihi :tungan Lät riktigt gott :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
2094498 ...

Ja, eller hur... Förstår inte varför mina stövlar blev leriga i måndags då.. :va

Delti skrev:
2096262 Jag jobbar dagtid och kan därför inte hänga med er kl 12. :yoparty :yoparty
Det är min ursäkt. Så sorry.

Sätt samlingstid runt 17 så har jag större möjlighet att kunna hänga på, om man får? Jag bor ju i S-torp!!!

Väl mött (för det gjorde vi i skurup i måndags) på vägarna.

Drive safely.

japp mötte dig vid Havgård :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey