Malaysian Grand Prix - F1

Polaren som befinner sig på plats,ringde o höll upp luren när starten gick,jublet hördes nog in till stan tror jag.Snacka om dååååån.
 
tyvärr så vann ju skomakarn igen,men han e ju trots allt förjävligt grym på att ratta.Kul att det gick så bra för button,det e han värd tycker jag,har börjat visa lite kyla o taktik istället för max-attackstuket han hade i början.
 
ktmjacke skrev:
Polaren som befinner sig på plats,ringde o höll upp luren när starten gick,jublet hördes nog in till stan tror jag.Snacka om dååååån.

Ja öronproppar är att rekomendera ifall man ska se ett rejs live...
Fast ett litet tag vad skönt att höra dom vråla förbi utan :yoparty
 
Ja fan va arg kimi va! det förstår man..tror det kommer va svårt för han att vinna VM efter det här..jag tror knappast schumi och ferrari kommer va slöare resten av sesongen, däremot så va det kul att Webber starta 2,a i ledet....men det sprack ju rejält..men han har visat att han kan. "Tyvärr" kör ju klien bra oxå..blir ju inte lättare för wirdheim direkt..

Button och BAR är bra nu oxå...kul när det inte bara är Williams Ferrari McLearen och vis mån renault.

F1 analys av mig :rofl :dummer
 
ktmjacke skrev:
Kul att det gick så bra för button,det e han värd tycker jag,har börjat visa lite kyla o taktik istället för max-attackstuket han hade i början.

Kul en gång, ja, men jag vill inte se honom på pallen för ofta. Han är så jäkla dryg och stöddig. Han hade sagt efter loppet att nu ligger BAR minsann före både Williams och McLaren och att Schumi skulle se upp. Eeehh, ingen strålande analys av läget, va?
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top