Maila Sharkspeed?

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Köpte ett par stövlar där och dragkedjan brakade på en stöveln efter några dagar, men dom svarar inte på miona mail, vad har ni för erfarenheter av SP och reklamationer?

Jag vill ha stöveln fixad då jag e nöjd med dom iövrigt.

Köpte oxå stövlar därifrån. Dragkedjan havererade där med. Mailade och fick ta lite kort på stöveln som var sönder. Fick även skriva ut en returlapp eller hur det var. skickade tillbaka och fick nya i retur. Allt på mindre än en vecka. Tyckte det var helt:tummenupp.
Detta var för ett par månader sen. De kanske har semester nu och dåligt med personal??

jag har bara positiva erfarenheter av dom.
beställde handskar av dom i våras. när handskarna kom så var det ett par andra än dom jag beställde. det låg även en lapp i paketet där det stod att dom handskarna jag beställde var slut och att dom skickade dessa istället som var av samma "stuk/stil" och dessutom var 400 dyrare. detta utan xtra kostnad. så jag har bara positivt att säga om dom

jag har bara positiva erfarenheter av dom.
beställde handskar av dom i våras. när handskarna kom så var det ett par andra än dom jag beställde. det låg även en lapp i paketet där det stod att dom handskarna jag beställde var slut och att dom skickade dessa istället som var av samma "stuk/stil" och dessutom var 400 dyrare. detta utan xtra kostnad. så jag har bara positivt att säga om dom

Tyckte först att det stod "Maila Shakespear", men så kul var det inte :(

Som jag skrev i en annan tråd:
Har köpt allvädersbyxor/jacka, stövlar samt skyddsjacka där. Precis ALLT har gått sönder inom ett halvår. Vid lugn asfalstskörning. Stor varning för deras grejor mao...

se: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3957305#post3957305

Fick också ett par ersättningsstövlar (av annan modell) då sulan lossnade på det första paret jag köpte. Sulan började lossna tämligen snabbt på det nya paret också. Dessutom gick dragkedjan sönder nästan omgående.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back