Har ett jäkligt jobbigt problem med mailen på jobb.
När jag bifogar filer till vissa kommer filen inte med OM jag plockar mailadressen via kontaktboken. Mailet kommer fram men utan bifogad fil.
Skriver jag in adressen manuellt så funkar det
Det är dock inte till alla som jag har detta problem. Till en del fungerar det utmärkt att bifoga och ta adressen via adressboken
Nån som har en aning vad man ska börja kolla efter
Kör Win XP med SP2 och outlook 2000
När jag bifogar filer till vissa kommer filen inte med OM jag plockar mailadressen via kontaktboken. Mailet kommer fram men utan bifogad fil.
Skriver jag in adressen manuellt så funkar det
Det är dock inte till alla som jag har detta problem. Till en del fungerar det utmärkt att bifoga och ta adressen via adressboken
Nån som har en aning vad man ska börja kolla efter
Kör Win XP med SP2 och outlook 2000