Mail och SMS lista för oss som kör Motard i GBG

Sir Daniel

Duke of Hazzard
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Super Duke R -08
Hej.

Vi som kör motard i GBG och runt omkring har ju ingen mail eller sms lista.
Jag kan ta på mig ansvaret att skapa en. När den är klar så mailas den ut till alla så vi kan hålla kontakten. Även så att vi kan ringa varandra om vi kommer ifrån varandra när vi är ute och kör. Alla uppgifter är valfria att lämna. Vi kan ju lägga upp infon här men det kan bli lite osäkert att lämna ut sitt nr o mail till hela sverige..

Det jag vill att ni mailar mig är:
1. Namn ( Det ni heter i vanliga fall)
2. Vad ni heter på sporthoj.
3. Vad kör ni för hojj + årsmodell och vissa modifieringar.
4. Mobilnr
5. Mail adress
6. Övrigt tex om ni kan något som skulle vara bra att dela med sig.

Om ni undrar vem jag är så är det jag som kör runt med en helsvart Husaberg 2006.

MVH
Daniel

Min mail: eliasson.daniel@bredband.net

:hoppa

Har också skickat in min info, får la se när jag har tid att hänga på er...slutspurt i skolan nu.

/Mackan

bra initiativ!

för ett par år sen hade vi en sms-lista där det mailades ut körningar, kanske kan vi ordna nåt liknande i år med

Ja det var tider det, fast de flesta har väl sålt hojarna på den gamla listan som jag har liggandes.
Så då kör vi upp en ny nu... :tuttar

Äntligen nån som tar tag i de här....Då kommer de väl att bli en hel del Motader..????? De vore kul..... Då kommer det att bli en skön Melodi från alla hojar... hi hi hi hi.... :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Bauen skrev:
2142876 Äntligen nån som tar tag i de här....Då kommer de väl att bli en hel del Motader..????? De vore kul..... Då kommer det att bli en skön Melodi från alla hojar... hi hi hi hi.... :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Ja vi kan nog bli ett bra gäng om alla sluter upp. Ca 15 st på listan nu.
Skall knåpa med den under veckan, ingen ide att maila ut den än. Flera som inte hunnit maila ännu.

Jag vet att flera har vänner som inte hänger på sporthoj. Se till att dom gör det eller mailar mig. Många som kommer till GP hänger inte på sporthoj.

Vi ses snart.. :banana

Spidermoto skrev:
2143108 Ja vi kan nog bli ett bra gäng om alla sluter upp. Ca 15 st på listan nu.
Skall knåpa med den under veckan, ingen ide att maila ut den än. Flera som inte hunnit maila ännu.

Jag vet att flera har vänner som inte hänger på sporthoj. Se till att dom gör det eller mailar mig. Många som kommer till GP hänger inte på sporthoj.

Vi ses snart.. :banana

Borde det inte stå med på listan vart man bor?

Robertzon skrev:
2143760 Borde det inte stå med på listan vart man bor?

Jo det kan det göra om man vill, skrev in din info. fast vi kör ju i GBG och runt omkring. Har nu endast 15 namn på listan. Jag har nog 3st vänner som jag kan skriva in.

Blir det bra väder till Helgen så kan vi göra ett första test av listan.
Planera nu in för att köra på Lördag. 13:00 -13:30 tycker jag är en bra standard tid att mötas på GP. Plast raketterna möts ju vid 12-tiden.

:squid

Spidermoto skrev:
2146372 Jo det kan det göra om man vill, skrev in din info. fast vi kör ju i GBG och runt omkring. Har nu endast 15 namn på listan. Jag har nog 3st vänner som jag kan skriva in.

Blir det bra väder till Helgen så kan vi göra ett första test av listan.
Planera nu in för att köra på Lördag. 13:00 -13:30 tycker jag är en bra standard tid att mötas på GP. Plast raketterna möts ju vid 12-tiden.

:squid

Gött då ses vi då :yoparty , blir första körningen från GP med denna hojjen isåfall.

Rasorblade skrev:

Spidermoto
Plåtslagarn
Långa farbron
Nano
Rasorblade
Duke Gollum
Adde-Gbg
jonas ktm
Bauen
SmacK
Robertzon
I_fieL_good
henq
Marron
sirSmokealot
Haaga
Striden
Nossrednamik

Detta är dom som finns på listan just nu.
Jag kommer att maila ut listan till er som finns på den.
Ni får den i excel format. har lagt in snabb länkar till eran sida på sporthoj och eran mail.

MVH Daniel.

Jag kommer att skicka första kallelsen via mail då min telefon inte kan hantera mass sms.

Jag skall inhandla mig en ny Nokia N80 ganska snart och då skall detta fungera.
Ingen som vet ett bra sms program via nätet?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8