"Mail" i OSX Snöleopard

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Någon som kan det här programmet? Börjar fundera på att skicka ut datorn genom fönstret nu!

Problemet är

Jag har lagt in mina hotmail konton i programmet och fanskapet

1. Raderar mail på måfå! Dom ligger kvar i programmet, men sen när jag sitter någon annanstans och loggar in på hotmail, så har var och varannat mail försvunnit. Speciellt drygt är det när min android mobil syncar med hotmailen och hälften är försvunnet. Fint när man hade telefonnummer där

2. Programmet glömmer bort mina lösenord och jag får skriva in dom. Händer också sporradiskt, från varje jävla kvart till någon enstaka dag i veckan..

Trodde mitt liv skulle bli så mycket bättre när jag skaffade en AjjMakk

Men nu är fanskapet segare än sirap också! :gnissla

Microsoft-komplott mot Apple kanske..? :tungan :D

Skämt åsido, varför vill du köra Hotmail i Mail? Det är ju webbaserat av naturen.

HOTMAIL kör man via webinterfacet eller POP3. Microsoft/Hotmail lade ner WebDav 2009 och det finns inget IMAP interface. Du kan skapa ett GMAIL-konto som suger upp epost från t.ex. HOTMAIL och sen använder IMAP mot GMAIL där du lägger in din Hotmail adress som "replay-to".

Instämmer med Andersbrink.

Hotmail har halkat efter vad gäller funktionaliteten att läsa den på flera enheter... gmail rockar brallorna där.

Hade imap innan det lades ner och får fortsätta använda det tills den dagen mina konton försvinner, ibland så är det bra att ha en hotmail anno 1745 ;)

Men nej vill inte logga in på webben för att kolla, bra mycket bekvämare att se hur det plingar till på mobilen och datorn lite då och då :)

Pelle : Tack, den var inställd på att ta bort mail efter 1vecka så nu borde dom inte försvinna för mig

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park