Mail adresser

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Vilka har fått mail adress @roh.se och vilka vill ha.

Ni som inte har fått, skicka lösenord i pm till så fixar jag det.

Ni som har adress skriv upp er i tråden.

hade vatt najs med en liten members avdelning(med login) på sidan där vi typ kan ha mobilnummer o sånt :)

kajlyl skrev:
hade vatt najs med en liten members avdelning(med login) på sidan där vi typ kan ha mobilnummer o sånt :)
Håller fullständigt med dig..
Vet inte ifall ni har sett att roh.se har updaterats.. men på kalender & gästboks sidan finns det login acess.. Ni som inte har fått ngt login & passwd, vänligen skicka ett pm till mig med vilket passwd ni vill ha.. loginet blir det samma som erat nick...

Last edited:
Jepp, kanylen du hade en redan. Jag har nu tagit bort rickard och lagt till kajlyl istället. Ville du ha den i din outlook eller vad det nu heter. Så skall det gå och lösa, jag skickar uppgifter till med pm. Vill du ha det till en annan webmail tjänst typ hotmail så får du höra av dig med adress dit så fixar vi det också.
Kom på att Mailman har adress också.

Mange_H - mange_h@roh.se
spirre - spirre@roh.se
Mavve - maverick.750rr@roh.se
Henke- henke@roh.se
Kajlyl - kajlyl@roh.se
Mailman - mailman@roh.se

kajlyl skrev:
haha...jkla hoppande frammotillbaka :D
rickard eller kajlyl funkar vilket som! bestämm du, jag rör bara till det :huvet

kan du vidare sända den till r.kahler@home.se vore de kanon :tummenupp

:D Ja vi skall ju inte göra livet enkelt för oss, det vore ju tråkigt. :4skrika

Nu är det rickard@roh.se och de kommer att skickas vidare till r.kahler@home.se

Till alla var så snälla nu och håll nere storleken på era inboxar så blir jag glad.

Last edited:
Otee skrev:
:D Ja vi skall ju inte göra livet enkelt för oss, det vore ju tråkigt. :4skrika

Nu är det rickard@roh.se och de kommer att skickas vidare till r.kahler@home.se

Till alla var så snälla nu och håll nere storleken på era inboxar så blir jag glad.
Till oss alla?
Till er som har webmail menar du väl?
Har för mig att allt som dras hem från servern raderas efterhand.. Om man nu inte har ställt in Outlook till att spara en kopia på servern, men då får man samma mail om & om igen till datorn...

Kollade det hela.. Så sant så =)
Brevlåda: spirre@roh.se / 0 meddelanden

Länk kommer snart att finnas tillgänglig på sidan.

Back