Maiden

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
Kan man förvänta sig att se några andra sporthojare bland ståplatserna på stadion den 16 juli?

Någon som vet vad det blir för låtar på ett ungefär?

Enligt säkra källor så kommer de att köra "Rulla in en boll" med Gösta Linderholm för att fira att Sossarna inte sitter vid makten.

Jag kommer inte börja headbanga om dom inte kör Köppebävisan !

Jag drar till Trondheim 22 Juli och kollar på de, det är närmare :yoparty

Besvarar ej din fråga men jag ska ju se de iaf... :tungan

Ja kommer att sitta på läktaren och kålla på Maiden... sen tänker jag spotta på svinen nere på plattan :moahhh...........

Ska du vara med den här säsongen också ?

Klart man skall se dom, både på stadion och Ullevi. :)
Om jag inte minns fel är det 80-talsplattorna som skall köras och återuppliva den gamla powerslave-tourn med egyptiskt tema.

Jepp! Dede, Japps och jag ska dit! (Ja okej då...Dedes sambo ska väl stå och få vara med på ett hörn :hihi ) :yoparty

Har fyra stycken ståplatsbiljetter till ullevi som jag inte längre är i behov av. Jag och några kompisar bestämde oss efteråt att vi skulle dra till Wacken (och ja, de spelar där också). Så här sitter jag med fyra biljetter som jag slumpar iväg Pris 600kr/st! Kom o tjöööp!

Up the irons!:yoparty

Jepp! Dede, Japps och jag ska dit! (Ja okej då...Dedes sambo ska väl stå och få vara med på ett hörn :hihi ) :yoparty

Med på ett hörn. Hon kommer nog armbåga sig fram så vi kan sjunga med i Bruce:s mic om vi vill :yoparty
Fast det ska inte jag göra för då blir det panik i Göteborg. Betyget i musik var väl ingen höjdare :rolleyes:

Klart man kommer vara där. Det kommer att bli råröj.
Vad som ska köra för låtar vågar jag ju inte lova men jag vet ju vilka låtar dom inledde sin turné med. Oddsen säger ju att en ganska hyfsad andel av låtarna blir samma.
Jag och en polare har fixat en lägenhet i Stockholm resten av den vecka så det kommer att bli party hela vägen fram till söndagen.

British heavy metal legends IRON MAIDEN kicked off their Somewhere Back In Time - World Tour '08 with a headlining performance Friday night (February 1) in front of nearly 100,000 fans at the Bandra-Kurla Complex in Mumbai, India. The group's setlist was as follows:

01. Intro - Churchill's Speech
02. Aces High
03. 2 Minutes to Midnight
04. Revelations
05. The Trooper
06. Wasted Years
07. The Number of the Beast
08. Run to the Hills
09. Rime of the Ancient Mariner
10. Powerslave
11. Heaven Can Wait
12. Can I Play With Madness?
13. Fear of the Dark
14. Iron Maiden
-----------------------------
15. Moonchild
16. The Clairvoyant
17. Hallowed Be Thy Name

IRON MAIDEN's Somewhere Back In Time - World Tour '08 trek revisits the band's incredible history by focusing almost entirely on the '80s in both choice of songs played and the stage set, which is based around the legendary Egyptian production of the 1984-85 Powerslave tour. This is arguably be the most elaborate and spectacular show the band have ever presented, and includes some key elements of their Somewhere In Time tour of 1986/7, such as the Cyborg Eddie.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!