Lou siffer
officiellt lammkött
Ravetrancer skrev:fick slösa på kontaktnätet idag så jag fick tag i 4 ståplatser![]()
Fan va visa har tur då.. Själv har jag 2 SITTplatser fyfan! överväger att sälja dom precis innan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ravetrancer skrev:fick slösa på kontaktnätet idag så jag fick tag i 4 ståplatser![]()
Biturbo skrev:Visst har de en del bra latar men det later ju mest samma av allihopa..
Hmm.. mja... Jo! Det brasilianska damlaget, nakna, utfora handstaende split.
Gottis skrev:fan jag blev så sur i sommras att som inte lirade Fear of the dark grrrrrrr![]()
![]()

Ravetrancer skrev:du märkte säkert inte att konserten var "The Early Years" ????
det är ingen som tvingar dig att gå eller hur?Richard skrev:Maiden live är ju lika förutsägbart som Kalle på julafton. Det kvittar ju om man lyssnar på Live After Death eller Rock In Rio eller vad som kommer att spelas tre (!!) ggr i Globen i november, det låter ju likadant alltihop (Early years-grejen var iofs en lite rolig och annorlunda idé). Det kan fan inte vara integritet att som musiker spela Run To The Hills i exakt samma arr i 24 år...
Ravetrancer skrev:det är ingen som tvingar dig att gå eller hur?
Och om dom nu spelat RTTH i 24 år och folk vore trötta, då skulle väl inte folk gå och se dom ändå???
Gillar du inte Maiden så gå o gör en ogillar maiden tråd istället för att gnälla här om ditt och datt![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |