Maiden biljetter köpes

Det finns ett antal äckliga jävla idioter på blocket som säljer för 1200kr annars :tummenupp
 
Trango_B skrev:
Det finns ett antal äckliga jävla idioter på blocket som säljer för 1200kr annars :tummenupp

Jo jag sitter där o spanar efter biljetter var 5:e minut. :D

MÅ DOM BRINNA I HELVETET!! :mad:
 
Jag har bokningsnummer till 12 sittplatser på sektion Ö2.
Vill någon ha numret så skicka PM till mig. Jag ger bort det.
 
Det finns platser kvar på ticnet.se, skynda skynda! :). Om det är fullt i shoppen så försök igen efter en liten stund.
 
IO skrev:
Jag har bokningsnummer till 12 sittplatser på sektion Ö2.

Det är 12 på rad alltså. Kom igen någon, hämta ut dom.
 
IO skrev:
Det är 12 på rad alltså. Kom igen någon, hämta ut dom.

Appapp! Har 12 biljetter på raken på sektion U1 också :)
Kommer inte hämta ut dom eftersom jag har fixat ståplatser.
 
IO skrev:
Appapp! Har 12 biljetter på raken på sektion U1 också :)
Kommer inte hämta ut dom eftersom jag har fixat ståplatser.

Jag ska se om jag kan fixa med mig 10 polare som kan ge mig pengar så kan jag nog hämta ut dom. :D
 
Bokningarna är tagna, men jag har ett förslag.

Ni som fortfarande är intresserade av att skaffa biljetter, skriv ett mess här så kanske ni får ett PM av någon som har fått mina. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top