mada
Medlem
Har skaffat sm hjul från en LC4 från 2001 till min EXC450 2003 och undrar om någon vet hur och vilken magnet man ska montera på skivan (verkar inte funka med den som sitter på EXC'ns 260mm skiva).
Jag antar det är samma som på de nya LC4'orna, har någon bilder och/eller artikelnummer till denna? Jag antar kabeln är densamma dvs givaren skruvas in i bromsoksdistensen...
Jag antar det är samma som på de nya LC4'orna, har någon bilder och/eller artikelnummer till denna? Jag antar kabeln är densamma dvs givaren skruvas in i bromsoksdistensen...