Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då blir han väl gatans kung med volter?Noll-Koll skrev:2654427Magnesium är dessutom mjukt och ''hugger'' i asfalten, titan is da shit!
Skulle tro det. Börjar det brinna är det inte släckbart heller...sx-pojken skrev:2654411nu e inte jag nån expert men...kan inte rent magnesium börja brinna...och när det tar eld så brinner det med en temp av 3000 gr....
titan e nog det som gäller ......
Det är kanske lämpligt at diskutera vad "magnesium" är?trille skrev:2654687Magnesium börjar inte brinna så lätt som ni verkar tro... med tanke på att det inte börjar brinan när man svettsar i det så ska det nog heller inte göra det om man skrapar lite mot asfalten!
trille skrev:2654687Magnesium börjar inte brinna så lätt som ni verkar tro... med tanke på att det inte börjar brinan när man svettsar i det så ska det nog heller inte göra det om man skrapar lite mot asfalten!
annars kan du köpa gnistrande puckar med titanstål i hos din välsorterade posörhandel.P-G skrev:2655786Tack för alla svar... men nu vet jag inte vad jag ska göra. Det var nån snubbe som sa att man skulle ha magnesium men det kanske var fel? Men men det löser sig säkert. Vad är det för material de där tuffa stuntsnubbarna har längst bak på sina hojar? där gnistar det bra.![]()
P-G skrev:2655786Tack för alla svar... men nu vet jag inte vad jag ska göra. Det var nån snubbe som sa att man skulle ha magnesium men det kanske var fel? Men men det löser sig säkert. Vad är det för material de där tuffa stuntsnubbarna har längst bak på sina hojar? där gnistar det bra.![]()
crashtestdummy skrev:2655810annars kan du köpa gnistrande puckar med titanstål i hos din välsorterade posörhandel.
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |