mrblue9r
Medlem
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Kawasaki 1199cc ZX-9/12 Clone Turbo. 1st Marauder. 1st Honda Z50J
Tjenare.
Var ute med polarna och åkte gata idag.
Jag har monterat ett 2" avgassystem med ett Bos slip-on.
Problemet är att jag tappat 0.3 bars laddtryck jämfört med downpipen.. nu orkar den bara ladda 0,3bar.
Dessutom är ljuddämparen kritvit till färgen efter man åkt ett tag,, trotts att hojen ska gå fett enligt broms bänken...
Jag fattar inte
Alla tendenser på hojen säger FETT men färgen i systemet säger MAGERT.....
Har kört ett antal tävlingar med downpipen och då har det varit lite svart sot i pipan.....
Kan det vara avgasmottrycket och den högre motor tempen som får hojen att visa magert och tappa laddtryck.?
mvh
Var ute med polarna och åkte gata idag.
Jag har monterat ett 2" avgassystem med ett Bos slip-on.
Problemet är att jag tappat 0.3 bars laddtryck jämfört med downpipen.. nu orkar den bara ladda 0,3bar.
Dessutom är ljuddämparen kritvit till färgen efter man åkt ett tag,, trotts att hojen ska gå fett enligt broms bänken...
Jag fattar inte
Alla tendenser på hojen säger FETT men färgen i systemet säger MAGERT.....
Har kört ett antal tävlingar med downpipen och då har det varit lite svart sot i pipan.....
Kan det vara avgasmottrycket och den högre motor tempen som får hojen att visa magert och tappa laddtryck.?
mvh

.......men jag tror det var lite revir (pink) för många racers på Brodalen kanske
hoppas du får ordning på din fläkt.
............ utom att föra oväsen med motorfordon... då kommer farbror blå på stört, och