Maffiast muller???

Helt rätt.

Kolfiber ger bättre ljud på en skrikig rad4 eftersom det blir lite dovare.

Men en V60 ska ha Titanium!

Sen att jämföra en V90 motor mot en V60 motor är inte helt samma sak... det blir inte samma ljud.

MIVV Titanium! säger en erfaren aprilia ägare som är inne på sin andra Mille med ca 5000 Mille mil bakom sig + flera olika slip-on.

OK, jag är övertygad....

polaren har GPR pipor på sin mille -06...helt sjukt gutt ljud.vi andra hör inte våra egna hojar när han ligger bakom eller framför :) han har titanburkar på sin.

not a big fan of y-mura... vad jag vet är att leo vince evo II passar R1 grymt bra och att de ger ett jävligt dovt ljud på tomgång. Hör knappt din egen röst om du står bredvid på tomgång. sen smäller den och brölar som fan när du kör :yoparty
btw. jag har kat-ersättare.

:tummenupp
Har sett och hört en del system, men ingen har överröstat Leo Vince hittills. Men som sagt, det kanske gäller bara R1. Jag är jävligt nöjd med min iaf

Bifogat

• 20080419355small.JPG
    20080419355small.JPG
    98.6 KB · Visningar: 46
Köp en som låter
Bra skick och lite ljud!
Den låter ungefär så här: öööööööööön (1:an)öööööööööööööööööönnnn (2:an ca 135 km/h)ööööööööööööööööööööööööönnn...plutt plutt plutt (3:an ca 200 km/h) osv..

(direkt stulet av en blocket annons! skön kille)

Jag har haft Akra på min Mille men kommer aldrig ha det igen... visst det ger bra effekt m.m men låter för klent.

Ok...:confused: hmm, har hört mkt om Akra men att de låter klent är nog första gången. Men men, smaken är ju olika.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026