Maffan Gaset LÖRDAG 5/8

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Eftersom jag förmodligen ska köra bana på söndag så kör vi rundan på lördagen!!!

Samma runda som sist...

Vi kör igenom Häckeberga i lagom lugnt tempo och slutar för en kort paus på Rakans fik... Sen kör vi vidare små vägar till Kivik för pizza...

Hemfärd samma vägar för dom som vill..

Avfärd från Staffanstorp Statoil ca17:00 LÖRDAGEN 5/8

#1 Maffan

Last edited:
SpeedyAriel skrev:
2347496 :yoparty are you ready ???

ta med kompisarna ifall du behöver tröstas

Jepp, du vinner för du e såååå braig på bana...

Jag är en snäll gosse som inte tycker om att göra andra ledsna så jag låter dom vinna...:tungan

MVH

Maffan A.K.A Snabb vid tjollen

PS: Jag har inga vänner,, kan jag låna dina?

GSXR1100R skrev:
2345417 Kör till Knutstorp & heja på oss RRR #63 www.erf.nu
Om gruppen samtycker så gör vi det:tummenupp

MVH

Maffan: en som faller för grupptryck

#1 Maffan
#2 ogges syrra
#3 LayDeeOmega

Last edited:
kom ensam, jag kan trösta dig ...

Ha Ha Ha du som försöker vara så tuff. Kom ensam då och visa vad du kan.

RUNDAN fick flyttas till 17:00 på grund av arbete... Same bat place, same bat channel!!!!!!

SpeedyAriel skrev:
2348439 Ha Ha Ha du som försöker vara så tuff. Kom ensam då och visa vad du kan.
Jag kan inget och kommer ensam eftersom jag har som sagt inga vänner...

Jag ska köra SRW på söndag och det kommer göras mest för att visa att man kan visst bli varvad en gång per varv...

Häng med på rundan på lördag??

Maffan skrev:
2348968 RUNDAN fick flyttas till 17:00 på grund av arbete... Same bat place, same bat channel!!!!!!

Jag kan inget och kommer ensam eftersom jag har som sagt inga vänner...

Klart du har gubben lille :pannkyss :hihi

Tjena. Jag körde med er för första gången förra onsdagen, det var hur kul som helst :). Nu på lördag??? Vilket tempo gäller? Bara så man inte tar vatten över huvudet.
Ha det nice

crazy martin skrev:
2349722 maffan tuff :va det finns säkert nån annan som du kan lära köra....:tomten
Tjena mannen... Hur går det med din hoj? Jag kommer ikväll... så lördag vill jag boka dig... Lite meck kommer behövas på min.. Jag ringer.

Häng med på rundan på lördag??[/QUOTE]

Visst varför inte? kl 17 om det inte blir förseningar i flygtrafiken. Snälla Maffan vänta inte förgives ifall jag inte kommer. :)

mr_baloo82 skrev:
2349640 Tjena. Jag körde med er för första gången förra onsdagen, det var hur kul som helst :). Nu på lördag??? Vilket tempo gäller? Bara så man inte tar vatten över huvudet.
Ha det nice
Tempot blir lugnt o fint,, ca som mellan #2 på onsdagar.. Detta är en sk bling bling/ glidar runda där man bara tar det easy om man vill och för dom som vill wheela och köra fort lägger man upp iförväg var man ska mötas... Alla kör i eget tempo...

SpeedyAriel skrev:
2350113 Jag trodde ni kunde köra MC, kanske ni ska börja cykla istället! Vad sägs om en cykel runda?
Var lagom kaxig,, Jag behöver inte köra fort för jag vet redan att jag är snabb.. Jag lägger ner energin på att köra rätt.. Lära mig bromspunkter, testa olika spår och ställa in hojen inför nästa års satsning med SSR...

Du är säkert snabbast vid tjollen,,:pannkyss de e ju bra,, snabb kan vem som hälst vara tills sandbunkern kommer, snabbast till verkstan och sjukan kan alla vara,,

Förrästen så är du helt ny på forum,, eller har bytt alias,, vem är du egentligen? R6? Känner ingen med en R6 som är av det fagra könet och ny i skåne.. Inte vad jag vet ialla fall...:confused:

Ska du med på Maffan gaset eller bara snackar?
Det finns andra sidor att babbla på så som Citysurf eller Lunarstorm och annat.. :tungan

Last edited:
SpeedyAriel skrev:
2350113 Jag trodde ni kunde köra MC, kanske ni ska börja cykla istället! Vad sägs om en cykel runda?

det kommer en dag när du kommer på det att du bara trodde att du kan köra.då blir det e cykel för dig:tomten

crazy martin skrev:
2350694 det kommer en dag när du kommer på det att du bara trodde att du kan köra.då blir det e cykel för dig:tomten
E de därför du inte kör hoj mer,, du insåg att jag var bättre:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...