Madrid!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska till Madrid en långweekend i slutet av mars. Eftersom jag vet att sh:arna är beresta och kunniga så har jag lite frågor:

1. Vart bor man bäst? Vi vill bo så "centralt" som möjligt, dvs nära nattklubbar, bra resturanger osv.
2. Vilka seevärdigheter bör man besöka?
3. Vart går man ut för att festa?

Det är jag och en polare som fick gratis flygbiljetter så det blir till att dra ner och bara må gott. Letar efter schysst hotell på hotels.com, om någon vill inflika med tips är det välkommet!

Festar gör på Madrids största Club Kapital. Grymt röj och har man tur eller otur så är Real Madrids fotbollslag ute och snor alla snygga brudar :yoparty
http://www.grupo-kapital.com/newkapitalsite/
Ganska flashigt ställe med stil så skippa kammobrallorna och joggingskorna :D

Last edited:
Festar gör på Madrids största Club Kapital. Grymt röj och har man tur eller otur så är Real Madrids fotbollslag ute och snor alla snygga brudar :yoparty
http://www.grupo-kapital.com/newkapitalsite/

Snygga brudar ja... En "vimmelbild" från stället. :D

Kan inte påstå att någon av dom är direkt min typ...

asd44_MG_6778.jpg

Snygga brudar ja... En "vimmelbild" från stället. :D

Kan inte påstå att någon av dom är direkt min typ...
Haha jo men stället är ju typ 5 våningar också,,kanske var en transakväll när bilden är tagen. :D

Last edited:
En polare :gnissla var i Madrid och höll på att bli rånad av en hora som ville suga av honom. Han blev nästan blåst, men han avstyrde allt :)

Så, akta dig för damerna dom vill mest åt dina fickor. Den här gången får du se till att blåsa dom :D

Finns nog några som duger för dig också.

Bifogat

• 2.JPG
    2.JPG
    18.8 KB · Visningar: 35
  • 3.JPG
    3.JPG
    12.5 KB · Visningar: 38
Jo det verkar tokfett faktiskt. Vart bor man bäst i Madrid då? Någon koll?

Boende är ja mindre säker på, då jag har bott en kompis när jag vart där. Men i en stad av madrids storlek så kryllar det ju av olika prisklasser. Har för mig att det finns ett hostel centralt om man nu inte bryr sig så mycket om just boendet.

Back