MACKMYRA DESTILLERI - WhiskyProvning

Hmm....nu måste vi styra upp det här! :)

Uppsala - Mackmyra ca12mil

Kan avresetiden från Uppsala ca09.30 vara bra?

(Taz återkommer om Van finns tillgänglig annars behövs 2 bilar. Vi kan stå med en. Vem mer kan tänkas stå med bil? och förare?)
 
OK, så vi har en bil och åker vid 09:30. Varifrån och vem kör ? Jag kan iofs köra dit upp, men tänkte smaka lite wirre sedan och jag _vet_ att polisen har synpunkter på för hög procenthalt och bilkörning...
 
Vi kan hämta upp alla hemma hos var o en. Årsta och salabackar finns det 5pers och Peter hämtar vi upp i storvreta på vägen...
så har jag tänkt iaf.

Får väl ringa runt lite ikväll! =)
 
Ville bara tacka för en trevlig dag o kväll.
Bra insiativ inciativ intsiativ! (Hur f-n stavas det?!?! :confused: )
 
Robbi skrev:
Ville bara tacka för en trevlig dag o kväll.
Bra insiativ inciativ intsiativ! (Hur f-n stavas det?!?! :confused: )

Håller med! (initiativ heter det ;) sånt som jag fått öva mycket på, på sistone...)
 
Bilder från Mackmyra för beskådning....

Klicka för att se bilderna

Det är 42bilder.....(tyvärr i lite litet format....missade att ändra storleken som var inställd i kamerant =(.....)

Om det är mindre än 42bilder när du kikar på Mackmyra Albumet så beror det på att de inte har hunnit uppdatera albumet med de sista som jag nyss laddade in!

Tack ni som var med för att ni gjorde det till en kanoners Heldag! :)

//C
 
Ett litet smakprov

.....
 

Bifogat

  • mackmyra.jpg
    mackmyra.jpg
    51 KB · Visningar: 28
  • macmyra2.jpg
    macmyra2.jpg
    70.3 KB · Visningar: 31
Blev det bara 3 bilder tagna innomhus?! :7peta Jag tycker det blev lite väl många bilder på vattenytan, vad var det ni drack egentligen? Vatten eller? :rolleyes:
 
Tack för en helt enkelt FERPEKT OBSALUT NANONDAG!!

Anledningen till att det inte är mer bilder inomhus beror ju på att vi var :hördu UPPTAGNA MED ATT DRICKA WHISKY!!!! :fyllisar :fyllisar

Plus att det var fotoförbud inne på destilleriet.... :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top