Machotanten o BB jobba sig på Mc-mässan, hälsa på!

HW skrev:
Mavve!? Varför har du alltid något töntigt och orelevant att skriva i precis varenda tråd? Har du någonsin haft en åsikt som någon brytt sig om?

/HW

Dig känner inte jag och du känner inte mig. Blanda inte dig då.

t-rex, inte fasen skrev du jobbet är mitt när du syftade på michelingubben som mattias snackade om.

Det luktar som att någon moderator varit där o pillat lite i inlägget :död

Bikerbitch skrev:
t-rex, inte fasen skrev du jobbet är mitt när du syftade på michelingubben som mattias snackade om.

Det luktar som att någon moderator varit där o pillat lite i inlägget :död

Bwahahahaha!

Mattias, hur är det med maktfullkomligheten? Att gå in och redigera andras inlägg bara för att man kan stinker lite eller?

Kom igen nu, Rider of the lost waistline, lite michelingubbespelande skall du nog kunna bjuda på.

amullo skrev:
Var lugn. :hihi Klart det kommer att bjudas på Grappa.. Vad tar du mig för? (Don´t answer that!!! :gnissla )

MÅSTE man dricka grappa? Kan man inte bara stå å dregla lite ändå?

BB & MW: Jag kommer till er också, kommer troligen bli utslängd ur Ducceavdeliningen för att jag kladdar för mycket....

betsy skrev:
amullo skrev:
Var lugn. :hihi Klart det kommer att bjudas på Grappa.. Vad tar du mig för? (Don´t answer that!!! :gnissla )

MÅSTE man dricka grappa? Kan man inte bara stå å dregla lite ändå?

BB & MW: Jag kommer till er också, kommer troligen bli utslängd ur Ducceavdeliningen för att jag kladdar för mycket....

Vad trevligt! Du kan kladda på oss istället

Jag kommer oxo förbi och hälsar såklart. Hoppas att ni tjänar mycket klöver så att Team MachoBitch kan komma igång nästa säsong. :)

MW: Trist att avatarbilden inte var din syrra eller nåt. Hon ser ju ut som något man kunde lägga en offert på. :kär

betsy skrev:
Ska jag ta med färg eller har vi lämnat temat kroppsmålningar???

Dina händer räcker väl gott o väl? ;)

Vi har lämnat temat kroppsmålningar. Var inte ens på tal om att vi skulle måla oss. Vissa personer mår ju visst bara dåligt då... *avundsjuka*

Relapse skrev:
MW: Trist att avatarbilden inte var din syrra eller nåt. Hon ser ju ut som något man kunde lägga en offert på. :kär

Ja den bilden är väl tagen på 70-talet så ni bör väl vara jämngamla. :tummenupp

Men det var då själva... Jag kör det argumentet vi kvinnor alltid brukar få emot oss: NI ÄR BARA AVUNDSJUKA!

Kom nu och var allmänt trevliga och hälsa på. Jag kör sporthoj fortare än custommänniskorna. Jag är rr-nerd. Jag har stora tuttar. Jag är glad och skämtsam. Jag gillar sex. Spelar det någon roll om jag har valk på magen?

Vänta nu här. Vad fan skrev jag nu. Nu verkar det som om jag kommer att ha sex med alla som kommer till min monter. Det kan jag fan inte lova... :gnissla

Om jag bara fixar nåt sätt att ta mig till Stöghölm på så får man ju lägga en hälsis påsis...

Macho Woman skrev:
Men det var då själva... Jag kör det argumentet vi kvinnor alltid brukar få emot oss: NI ÄR BARA AVUNDSJUKA!

Kom nu och var allmänt trevliga och hälsa på. Jag kör sporthoj fortare än custommänniskorna. Jag är rr-nerd. Jag har stora tuttar. Jag är glad och skämtsam. Jag gillar sex. Spelar det någon roll om jag har valk på magen?

Vänta nu här. Vad fan skrev jag nu. Nu verkar det som om jag kommer att ha sex med alla som kommer till min monter. Det kan jag fan inte lova... :gnissla

Näe, ett leende är allt jag begär... ;) Jag lär nog dyka upp i faggorna.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park