Machotanten o BB jobba sig på Mc-mässan, hälsa på!

Det e mesigt med tröjan - kom hellre med bar överkropp så missar vi inte varandra.

Man missar baar varandra med en mörk SHmeströja.

Hälsa gärna på i Svenska Ducce klubbens monter.

Jag kommer att jobba.

Jag utlovar gratis gåva till alla som hälsar på!

Montern kommer helt klart vara värt ett besök. :hihi

Montern bredvid är Mondial!

Montern Bakom är Triumph... De var inte så glada över att ha ducceklubben på ena sidan och Svenska Ducati på andra, samt Mondial bredvid. Snacka om instängd mellan Italien maffian.. :yoparty

Bifogat

• kartamassan.jpg
    kartamassan.jpg
    48.9 KB · Visningar: 29
amullo skrev:
Hälsa gärna på i Svenska Ducce klubbens monter.

Jag kommer att jobba.

Jag utlovar gratis gåva till alla som hälsar på!

Tack amullo, men kan du skicka hem den istället. Så himla jobbigt att gå på mässa om det inte bjuds grappa förstås :D :fyllisar

Superlight skrev:
Tack amullo, men kan du skicka hem den istället. Så himla jobbigt att gå på mässa om det inte bjuds grappa förstås :D :fyllisar

Var lugn. :hihi Klart det kommer att bjudas på Grappa.. Vad tar du mig för? (Don´t answer that!!! :gnissla )

Nej nej.
Jag garanterar dock att alla kommer att gilla gåvan. Nja.. kanske några inte har nytta av den, MEN

Jag lovar på heder och samvete att ALLA på Sporthoj redan ägt minst ett ex. av gåvan, samt att INGEN har deras första ex. kvar. Det är dessutom en gåva som bara används vid MYCKET speciella och känslofulla tillfällen. Would you like to know more? Kom förbi montern på mässan. :tummenupp

anja skrev:
jag skulle faktiskt inte vilja se varken mw eller bb i bara kroppsmålning.

Jag tänker inte kika förbi montern om de INTE är kroppsmålade! Jag vill se BB's och MW's :tuttar inte bara känna på dem... :rolleyes:

@BB.. We'll be there hun!

@EBS.. Det måste ju betyda att jag... att jag.... äger en TURBOBUSA!!!! :kär

/FW

Då ses vi nog där BB, för jag kommer troligen som det ser ut som jobba i en annan monter på mässan :)
En med motorcyklar och annat "gott" :)

Svarar på allt i ett svep

Redninja- Nej vi är inte det minsta feta. Vet inte varför Anja skrev så. Hon har bara sett oss i skinnställ ju.

Watson- Hejja Hejja! Här har vi en beundrare iallafall! :tuttar

Nr18: Bröst? Ja de lär man väl också se med tanke på att mjölkmaskinera är med oss dagligen, men nu var det inte de jag syftade på utan snygga tjejer :)

Liwa1: Yeah, då lär vi synas ja. Pm.a var du tänker stå och se glad ut då! :D

McB skrev:
Ni lär ser roliga ut när jag skickar dit en hel skolklass som frågar er vem Ghostrider är. :huvet

Det är lugnt. Det är jag van vid. Det händer mig varje dag på jobbet. Jag svarar bara: "Mina små vänner. Han är alldeles för ondskefull för er. Oskyldiga barn som ni ska besparas honom." Så kom igen Mackan. Jag kan säga samma sak igen. :hihi

För övrigt ska jag vara kroppsmålad. Fast jag kommer att ha kläder ovanpå.

Bikerbitch skrev:
Redninja- Nej vi är inte det minsta feta. Vet inte varför Anja skrev så. Hon har bara sett oss i skinnställ ju.

.... och jag sätter varvrekord på knutstorp nästa år :rofl

Macho Woman skrev:
Det är lugnt. Det är jag van vid. Det händer mig varje dag på jobbet. Jag svarar bara: "Mina små vänner. Han är alldeles för ondskefull för er. Oskyldiga barn som ni ska besparas honom." Så kom igen Mackan. Jag kan säga samma sak igen. :hihi

Bah, det där var ju inövat. Jaja, jag får väl komma på något annat. :gnissla :huvet

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park