Macho Woman fick sitt körkort

McB skrev:
Att ha tanten på inhängnat område istället för på allmän väg låter onekligen som en ypperlig idé. :tummenupp

Ja vi som har sett Jenny flyga 740 genom Borås inser att där finnes latenta racing-gener som behöver ut i det fria..... Eller kamikaze-gener

Chrille skrev:
Ja vi som har sett Jenny flyga 740 genom Borås inser att där finnes latenta racing-gener som behöver ut i det fria..... Eller kamikaze-gener

Hon kanske kan få ett eget inhängat område där hon kan leva ut sina lustar alldeles själv, utan konkurrens. Bara lite övervakning och medicinering för säkerhets skull.

Visserligen kommer inte Crallee att köra, men LMS och Sviestad är ju hans hemmabana och klubb. Drar inte det tillräckligt för en omplanering av helgen?? :confused:

Kommer du inte, så vägrar jag säga grattis till lappen!! :D

(och om du kommer, så kan vi säkert fixa till så att det ligger en friplåt i insläppet med ditt namn på.... Fast säg inget till någon, då vill alla ha!! :rolleyes: )

Go girl, go! :tummenupp :rock :cool:
Nu börjar den eviga strävan efter den ultimata hojen... Antar att jag inte behöver påpeka det för dig, men välj nu en hoj efter eget huvud och egen känsla och ha inte för bråttom!

Ace Niki skrev:
Go girl, go! :tummenupp :rock :cool:
Nu börjar den eviga strävan efter den ultimata hojen... Antar att jag inte behöver påpeka det för dig, men välj nu en hoj efter eget huvud och egen känsla och ha inte för bråttom!

Man ska leva efter sin plånbok, sägs det, men jag vet inte om jag står ut med det. Är redan urless på Gammel-Sukkan. Funderar på att gifta mig rikt.

Macho Woman skrev:
Hörru det där var faktiskt en himla bra idé! Jag ska fundera på det allvarligt.

Till och med undertecknad kommer att vara där och sura, med största sannolikhet.

Macho Woman skrev:
Man ska leva efter sin plånbok, sägs det, men jag vet inte om jag står ut med det. Är redan urless på Gammel-Sukkan. Funderar på att gifta mig rikt.

Fast om du tänker köra som en komplett sinnessjuk galning (som jag gör) är det ganska bra med en lite äldre hoj, så man inte behöver vara så rädd om den. Själv borde jag ha en motard, en lagom klotad gixxer el dyl men nu har jag den hoj jag har. Jag var för snabb med att skaffa hoj.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti