Macho Woman fick sitt körkort

Där ser du Jenny! Ska Mattias köra en sån Hynda ända till Sviestad så borde väl du kunna varva upp Sukkan? Kom igen! Tänk på alla nätnö... sporthojare somkommer finnas där!

Jalle, Martin, Mattias, Mackan, Nr18, Metallgutten...osv osv Nö... sporthojare överallt!

Macho Woman skrev:
Forumets mest lömska kvinna, som i och för sig inte påstått, men velat låta påskina att hon haft körkort, kan äntligen leva med gott samvete.

...

Öh, ja, visst faan har man trott att du haft körkort... :eek:
Grattis i mängder i vilket fall som helst! :tummenupp

En får grattulera! :tummenupp

Macho Woman skrev:
Forumets mest lömska kvinna, som i och för sig inte påstått, men velat låta påskina att hon haft körkort, kan äntligen leva med gott samvete.

Det spöregnade. Visiret var igenimmat och fullt av regndroppar. Jag satte ner foten under första garagevändningen åt vänster, men sedan gick allt helt felfritt. Fast det var inte kul att bromsa i 90 i ösregn. Kontrollantens enda kommentar var att jag skulle undvika att köra på brunnslock när det är vått.

Jahapp. Jag tar hojen till Tyskland i kväll. Vad ska jag köpa med mig?

Heh, trodde verkligen du hade körkort också, men där vart man fetlurad. Men stort grattis ändå :tummenupp

Det var lömskt att låta oss leva i tron att du har haft kort. Men men, det är förlåtet nu! Ska du inte ta och ta licens och leka med oss andra nu också?
Grattis grattis iaf...

Don Quixote skrev:
Det var lömskt att låta oss leva i tron att du har haft kort. Men men, det är förlåtet nu! Ska du inte ta och ta licens och leka med oss andra nu också?
Grattis grattis iaf...

Att ha tanten på inhängnat område istället för på allmän väg låter onekligen som en ypperlig idé. :tummenupp

Gatulerar, Jenny, nu kommer alla att få reda på vad Kung-fu biking verkligen är!
Vi initierade har ju vetat länge hur det gick på förra uppkörningen, tur att det gick vägen denna gång. Eller, va säger jag, skicklighet, såklart.

Chrille skrev:
Där ser du Jenny! Ska Mattias köra en sån Hynda ända till Sviestad så borde väl du kunna varva upp Sukkan?

Nej, det kan jag inte. Efter 5000 varv låter den bara konstigt och somnar. Grabbarna har lovat att göra rent förgasarna i helgen. Tur att man är tjej och har killar som gör saker för en! ;)

Seizure Later skrev:
...
Vi initierade har ju vetat länge hur det gick på förra uppkörningen, tur att det gick vägen denna gång.
...

App app, någon har missat en uppkörning tom, oj vad du har mörkat...! :eek:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP