McRae
Radical Riders
Någon som har 2 st M10 X 1,25 70mm med insexhuvud till mig????
8,8 i hårdhet helst..
Har ringt runt till säkert 40 företag men ingen har....
8,8 i hårdhet helst..
Har ringt runt till säkert 40 företag men ingen har....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McRae skrev:ingen som vet??
majtii skrev:m10 och 1,25 är ju standard.
Palte skrev:Momak i Lerum?
Mattsons i Gislaved?
Bult&fästteknik ?
gixxer_1255 skrev:Standard gängstigning på M10gäng är 1,5. M10 x 1,25 är lite bökig att få tag på, bromsoken på 90-tals Suzuki och Kawwer är skruvade med sådana och fotpinnsbryggorna på gamla GSXár sitter oxå på sådana bultar.

måste ha insex, kommer inte in med hylsan i krashpucken..Bj.O.rn skrev:Jag har fyra stycken M10*1,25x70 fast med flänsad sexkantskalle, i titan från pro-bolt du kan få köpa...
/B
McRae skrev:måste ha insex, kommer inte in med hylsan i krashpucken..
orginalskruvarna är inte 70mm tyvärr, dom är typ 50mmKurvmakaren skrev:MC-huset. Letade ihjäl mig efter sådana bultar men det hela slutade med att jag fick beställa original.
McRae skrev:Någon som har 2 st M10 X 1,25 70mm med insexhuvud till mig????
8,8 i hårdhet helst..
Har ringt runt till säkert 40 företag men ingen har....![]()
McRae skrev:Någon som har 2 st M10 X 1,25 70mm med insexhuvud till mig????
8,8 i hårdhet helst..
Har ringt runt till säkert 40 företag men ingen har....![]()
har inte.Ergu skrev:Prova www.swebolt.se vet ej om de har kontor där nere...
pris 2 st?The Pilot skrev:
McRae skrev:pris 2 st?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |