Vad är det du säger, har du klotat
Har du marksynat i en rondell eller? Vad har hänt med dig och hojjen då? Antar att den går att köra om du nu kommer ner till helgen.
Jodå, nu har jag lagt omkull den. Ännu en oskuld som rök.
Vänsterkåpan är fult skrapad och sprucken men inget övrigt gick sönder. Jag ramlade aldrig själv utan blev tvungen att lägga hojen istället för att halka omkull på grussträngen i rondellen. Nu har jag gett mig fan på att lära mig att skrapa vänsterknät - och det går bättre och bättre! Det finns fördelar med nästan allt...
Tyvärr kan jag inte komma ner till helgen. Det blir i slutet av augusti istället...
Rapport så här på morgonkvisten innan jag har varit och tittat på hojjen. (tittade inte speciellt mycket igår)
Generatorkåpan i smådelar, därav anledningen till att all olja rann ut på banan. Sorry alla ni som fortsatte köra på halva banan
Vänster fotpinne av och fotpinneplattan intryckt.
Toppkåpa, sidokåpa, bakcuts, styrände, kopplinghandtag och backspegel skrapat.
Något fäste för bakstammen har sneat till sig lite också.
Själv så har jag ont som attan i höften, men idag så är det nog hälen som får högsta pris. Det går inte riktigt att stödja på den...
Sträckt mig i båda ljumskarna, fick man för att jag aldrig stretchar
Föjl Taz råd och sök upp en läkare som gör en koll på dig och se till att få det på papper!!! Om något förvärras har du i alla fall gjort vad du kunnat och då kan du få ut vad du är berättigad av försäkringsbolaget, skulle läget förvärras.
Se till att ha rätt däck, rätt hoj har du redan och rätt däck är en billig livförsäkring! När jag kuskade runt på en CBR929a så körde jag på Michelin Pilot Sport, visst efter 500 mil var de slut (bak dubbla avståndet räckte framdäcket), men jag hade hela tiden fullt grepp i vått o torrt och aldrig några oväntade släpp.