Mötte en R1a i morse

Själv höll man på fronta med en (snö)skoter i morse:skrämd när jag var påväg till jobbet. så... nä! inget hojföre än i piteå

Jag fick köra en ZX9R i dag NNNNNEONGRÖN med "ninja" i rosa. Friskt men helt ok. Synd att min surgixxer inte är ihopplockad än.

Kom loss lite tidigare från jobbet i dag och så klart blev det en snabb, kortrunda via Jönåker och Stigtomta, superskönt är bara förnamnet :tummenupp

Körde också första turen idag! Stack klockan två från jobbet! Sååååå underbart! Brände in på hojfirman och testade en hoj i 1,5 timme!

Om vädret är okay i morgon så ställer jag på Duken!

Det är ju fortfarande blött på mindre vägar.. det går ju inte! Så fort det blir torrt så :- ) Och det är förhoppningsvis inom en inte allt för lång framtid : D

Hoppas folk kör försiktigt nu i helgen bara, tänk på allt grus & yrvakna bilister!

Gixxer 750/1000 i Klippan

Jodå, nog är våren på G. Såg en Gixxer 750/1000 modell nyare idag som rullade igenom Klippan. Ännu trevligare var att han hade en sporthojshood på sig, tyvärr såg jag inte nicket men åtminstone den personliga texten längre ner, som löd "Halvskåning".

Nå, vem var det? :)

O ja såg en R1a på söderleden i norrköping igår vid 18:00 tiden. Såg inte heller allt för varmt ut i ösregnet

Den var möjligtvis inte blå:mattias
låter farligt nära tid o plats för mig:D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien