Mötley kommer till sverige!!

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Ja som ni kanske redan vet så kommer världens bästa band, mötley crüe till sverige för en spelning i sommar.

Spelningen är i globen den 5 juni.

BIljetterna släpps nu på tisdag klockan 10.

Nån mer än jag som ska sitta klistrad vid ticnet för att få tag i ett gäng?

Fan va grymt det ska bli.. har varit en dröm att få se dom sen jag hörde dom för första gången.. trodde alldrig att jag skulle få se dom.
När jag fick veta att dom skulle komma så drog jag igång carnival of sins och rocka loss..

Fiii faan va grymt det ska bli.. å får jag inte tag i nån biljett via ticnet så köper jag dyrt på blocket. Det här får man inte missa:P

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Vem bryr sig om dom gör det för pengarna.. dom är fortfarande hur grymma som hellst.

Sen kanske det blir sista turnén med Mick också, för han lär ju inte hänga kvar allt för länge verkar det som.

Jag ska gå! Måste bara få tag på en biljett... Fast det lär väl inte vara så svårt som tex metallica osv..

DETTA var førmodligen det bæsta jag hørt sen "klart jag svæljer" før nån månad sen. Jag SKA dit.

Sen jag såg dem på sweden rock är jag inte speciellt intresserad av att se dem live igen. De gör bra musik, vilket de även borde hålla sig till på scen istället för massa jävla "titcams" och annat som inte hör hemma där!

Jag skulle jättegärna gå men majoriteten av mina kompisar är typ schlagerfantaster och uppskattar inte sån här musik så jag har ingen att gå med, vilket suger. Så om det är nån schysst brud med stora tuttar som inte har nån att gå med så är jag ledig.

Ja såg dem 84 före maiden så det vore allt dags att se dem igen.Deras bäst före datum börjat bli gammalt men lika fan för de så kan de bli kul..Detta är lätt största happeningen i svergie i år..SHOUT AT THE DEVIL...

Ær det orginaluppstællningen? Vince, Mick, Nikki och Tommy? Står inte på ticnet eller liknande.

Ja såg dem 84 före maiden så det vore allt dags att se dem igen.Deras bäst före datum börjat bli gammalt men lika fan för de så kan de bli kul..Detta är lätt största happeningen i svergie i år..SHOUT AT THE DEVIL...

Stor chans att du var född 1984. :pannkyss

Sjælv får jag leta på blocket. Jævla kuk-visat krånglade naturligtvis, de var slutsålda på 25 minuter tydligen....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT