mötet

ettan

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
yamaha r6 2000
Hej alla glada

Jag var nyligen iväg uppe i gränna och skulle stanna för att tanka. Bredvid oss så står det en hayabusa, så kommer det en gubbe i ca 60 års åldern gåendes, och sätter sig på den. Då säger jag fin hoj du har där. Joo, den är ínte fel jag vill ha en tung maskin då jag kör mycket över Sverige. Sen var det inte mer med det hej då. Har aldrig möt en 60 årig gubbe som kör den snabbaste gathojen (om det fortfarande är det). Sen körde vi ner till växjö där jag bor. Sen någon vecka senare så ser vi samma hayabusa och samma kläder med packning och tankväska. Den killen kör mycket!

Fruxo skrev:
Hej alla glada

Jag var nyligen iväg uppe i gränna och skulle stanna för att tanka. Bredvid oss så står det en hayabusa, så kommer det en gubbe i ca 60 års åldern gåendes, och sätter sig på den. Då säger jag fin hoj du har där. Joo, den är ínte fel jag vill ha en tung maskin då jag kör mycket över Sverige. Sen var det inte mer med det hej då. Har aldrig möt en 60 årig gubbe som kör den snabbaste gathojen (om det fortfarande är det). Sen körde vi ner till växjö där jag bor. Sen någon vecka senare så ser vi samma hayabusa och samma kläder med packning och tankväska. Den killen kör mycket!

Jag såg en 60 åring (ca) med sin dam i samma ålder i på en R1 för ett par år sedan i Mariefred, sug på den du ;)

AMF pensionsförsäkrings-reklamen offroad gubben som rockar :felämne men
cool reklam

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg