Möte om lunda och URMCK

  • Thread starter Thread starter xx
  • Start date Start date

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
1352cc
På fredag den 9/1-04 så är det möte i Gränbyskolans Stora sal om Lunda och dess framtid för oss.
Det kommer även komma dit en hel del bil folk då vi har som en målsättning att bli en bil/mc klubb för att lättare få folk att hjälpa till och ekonomi till att hålla till på Lunda.

Är nu nyfikna så kom gärna dit.

Glömmer alltid något :huvet
Är det inte dagen så är det tiden :6surkart

:hördu Kl:20.00
 
Last edited:
Är tyvärr på kick off just då...
Passerar nog straxt efter utsatt tid medvetande stadiet! :näsblod

Sätt upp en pappfigur som representerar mig...
Åter ge sedan slutkontentan av mötet!

Lycka till! :7peta
 
xx skrev:
Är nu nyfikna så kom gärna dit.
Glömmer alltid något :huvet
Är det inte dagen så är det tiden :6surkart
:hördu Kl:20.00

Heheh.. skrattar ;) :mattias tiden xx, tiden!!
jodå, serru det ska man väl försöka hinna mä..
jo.. tar du o gör en Overheadbild av stegen så "gumman" blir glad me ?
eller jsut ja.. den skulle vi spara till hemliga... :hihi
/z
 
Jag och Taz kan inte komma tyvärr!! Vi har redan tackat ja tilll en inbjudan.

Hoppas det är många andra som kan! Så det blir ett givande möte.

/Carola
 
andersbrink skrev:
Enligt kartan går det inga vägar in till skolan. :D

Var kör man in och var parkerar man?

Tackar för kartan!

Åk av korsningen innan Liljeforstorg om du kommer norrifrån o kör innervägen och parkera vid torget. Sedan får man gå till skolan (går bara cykelväg upp till skolan). Vet dock inte vilken byggnad det är i. XX vet nog.

/z
 
zeal skrev:
Åk av korsningen innan Liljeforstorg om du kommer norrifrån o kör innervägen och parkera vid torget. Sedan får man gå till skolan (går bara cykelväg upp till skolan). Vet dock inte vilken byggnad det är i. XX vet nog.

/z


Hittar inte så bra där men tydligen är det stora byggnade som man ser direkt.
Går att nå mig på 070-2580315 om man vill
Kommer att vara där från kl:19.00
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top