Robin Hood
Din nuvarande titel är ?????????????
Tomt på gatan ut o testa detta
http://www.youtube.com/watch?v=o6H9MZZWCns&mode=related&search= heheh
//Robin
http://www.youtube.com/watch?v=o6H9MZZWCns&mode=related&search= heheh
//Robin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Machmud skrev:Det vet du inte förens du vet
Det är ju alltid bra att försöka göra så mkt som möjligt, jag gör likadant i tätbebyggda områden.
KGK skrev:2429606är man lite kunnig i matte så kan man räkna hastigheter och sträckor och få fram siffrorna, tyvärr är jag inte så haj, man räknar väl meter per sekund på ena objektet som åker rakt fram och objektet som kommer från sidan och se var de möts och få ut hur många fler meter per sekund man kan ha i den bortre delen innan de möts, utan att räkna med att objektet som kommer från sidan har större chans att hinna reagera då träffpunkten ligger någon meter längre åt sidan.
syltburk skrev:2430113Har varit med om ett par gnälliga människor. Gemensamt för alla dessa gånger har varit att deras klagomål har fullständigt saknat verklighetsförankring. De trodde också att jag skulle köra över deras barn. Vid stället jag körde på så är det visserligen dålig sikt och mycket barn men just därför kör jag i gånghastighet(!) och god bromsberedskap. Speciellt korkade verkar deras klagomål när de själva kör på samma ställe med bilen i tre gånger så hög hastighet som jag gör.
syltburk skrev:2430113Har varit med om ett par gnälliga människor. Gemensamt för alla dessa gånger har varit att deras klagomål har fullständigt saknat verklighetsförankring. De trodde också att jag skulle köra över deras barn. Vid stället jag körde på så är det visserligen dålig sikt och mycket barn men just därför kör jag i gånghastighet(!) och god bromsberedskap. Speciellt korkade verkar deras klagomål när de själva kör på samma ställe med bilen i tre gånger så hög hastighet som jag gör.
Tror att det till viss del beror på avunsjuka på hojen, förutom att de är till naturen gnälliga. Har ni något mer förslag till varför de gnäller?
syltburk skrev:De trodde också att jag skulle köra över deras barn.
Kungen skrev:2430565i fjol hästas kom jag in på min gata o där komer en gammal gubben med en liten hund o hytter med näven till mig.
jag körde då en R1-05 med orginal system och min gata är den sista jag vill föra väsen i .
jag stannade hojen. gick av och tog av mig hjälmen och frågade lungt farbrorn
"vad hände. körde jag för fort eller ?"
han sa att det var en vansinnesmaskin och borde förbjudas
då kunde jag inte hålla mig längre o tittade på hans söta lilla papilon voffe o sa.
du vet det finns kamphundar i sverige som är förbjudna. så om man skall dra alla över samma kam så borde din söta lilla papilon voffe med förbjudas.
hur tycker du det hade varit?
då så man han tänkte till o sa att han hade sett flera vansinnes maskiner köra på tok för fort på stora gatan utanför.
o jag sa javisst det har jag med. jag har med sett kamphundar som är förbjudna i sverige.
men du har inte sett mig köra för fort och jag anser inte din voffe farlig.
kan vi vara överens om att man inte skall skälla på någon man inte vet vem är eller har sett göra något illa.
ja sa farbrorn och han kom nog fram till att jag var nog ganska snäll iaf.
johanp skrev:2430710En genomsnittlig bil stannar från 100 km/h på 38-42 m. Enligt tidningen Bike är motsvarande sträckor:
Honda CBR 1000 RR - 37,3 m
Bmw K1200 GT - 38,8 m
HD FLXHI - 45,8 m
enchanter skrev:2430212Jag tror att det är lite av "jante lagen", man får liksom inte sticka ut. Sitter man på en hoj och får folks uppmärksam så gör det vissa lite sura, speciellt om hojen låter lite också (slip on).
syltburk skrev:2431497Jag har inget slip on. Jag har aldrig förstått varför hojen ska låta mycket, man stör ju bara folk. Enligt mig är det lika viktigt hur hojen smakar som hur den låter.
Kungen skrev:2430565i fjol hästas kom jag in på min gata o där komer en gammal gubben med en liten hund o hytter med näven till mig.
jag körde då en R1-05 med orginal system och min gata är den sista jag vill föra väsen i .
jag stannade hojen. gick av och tog av mig hjälmen och frågade lungt farbrorn
"vad hände. körde jag för fort eller ?"
han sa att det var en vansinnesmaskin och borde förbjudas
då kunde jag inte hålla mig längre o tittade på hans söta lilla papilon voffe o sa.
du vet det finns kamphundar i sverige som är förbjudna. så om man skall dra alla över samma kam så borde din söta lilla papilon voffe med förbjudas.
hur tycker du det hade varit?
då så man han tänkte till o sa att han hade sett flera vansinnes maskiner köra på tok för fort på stora gatan utanför.
o jag sa javisst det har jag med. jag har med sett kamphundar som är förbjudna i sverige.
men du har inte sett mig köra för fort och jag anser inte din voffe farlig.
kan vi vara överens om att man inte skall skälla på någon man inte vet vem är eller har sett göra något illa.
ja sa farbrorn och han kom nog fram till att jag var nog ganska snäll iaf.
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem