Mörk Vårdag

luka

Vaddå trasigt!? Jag har inte gjort nåt!
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
Suzuki GSX750F -95 hybRid
Det märks att det är en jävligt fin vårdag över större delen av landet idag! Tyvärr inte på något bra sätt!

7 MC olyckor hittills detta dygn! http://www.wighsnews.se/

Jag bävar för denna sommar alltså!

jepp.. Trist att alla även ska rapportera det här på SH...

Ta det försiktigt där ute.

Swedie skrev:
jepp.. Trist att alla även ska rapportera det här på SH...

Ta det försiktigt där ute.

Visst är det trist! Men det kanske gör nån nytta!? Det irriterar/upprör en del, men är det inte värt det om man får så bara e person att tänka till och ta det lite lungt? Många av dessa olyckor var kollisioner med bilar, och i de fallen har vi ju inte så mycket att säga till om ibland. (bil som svänger vänster...) Men en del olyckor kan man undvika genom att tänka sig för! Jag kör inte heller alltid med det som e innanför pannbenet, men efter en olycka förra sommaren, (med ovan nämnda svängande bil... :mad: ) så tänker man lite mer på sånt här! Jag är glad som sitter här och skriver idag!

Man kan ju alltid lägga till en regel i SH's kompedie, inga olyckstrådar. Men det tror jag vore dumt... Kanske e jag ensam om det...?

luka skrev:
Man kan ju alltid lägga till en regel i SH's kompedie, inga olyckstrådar. Men det tror jag vore dumt... Kanske e jag ensam om det...?

Nejdå du är inte ensam.
Dessa trådar är tråkiga men nyttiga.

Och idag var det faktiskt sjukt mkt mc-olyckor. :(

Jag får iaf en tankeställare varje gång jag läser dom, samt tycker det är fint att hedra dom bortgångna genom att få önska dom en stillsam vila. Kan va bra för dom som känner killen att få "prata av sig lite" på ett forum där man kan skriva vad man tycker o tänker om saken. men jag kan ju va ensam om att tycka så ?

Damn Fick lite ångest när man såg den silvriga D6:an. (man e ju rädd för att Ens hoj ska Falla ur Triumphs försäkring som 955:an gjorde

För övrigt hoppas jag att alla inblandade klarade sig utan alltför alvarliga skador

Pär skrev:
Damn Fick lite ångest när man såg den silvriga D6:an. (man e ju rädd för att Ens hoj ska Falla ur Triumphs försäkring som 955:an gjorde

För övrigt hoppas jag att alla inblandade klarade sig utan alltför alvarliga skador

Man hoppas ju att alla e okej ja! Angående den silvriga cykeln så verkade det på bilden som att det var föraren som stod ute till höger i bilden med en nackkrage... Så han var väl relativt okej i alla fall!

luka skrev:
Det märks att det är en jävligt fin vårdag över större delen av landet idag! Tyvärr inte på något bra sätt!

7 MC olyckor hittills detta dygn! http://www.wighsnews.se/

Jag bävar för denna sommar alltså!

Håller med om att man skall visa vad som händer här men så länge det "bara" är fenderbenders så är det väll ingenting att ta upp. Men som sagt inte fel att upplysa om vad som händer.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back