Mördarskorpion gick till attack mot man!

Varför har man giftiga djur hemma?? En idiot i mitt bostadsområde har lyckats släppa lös sin 2 meter långa tigerpyton. Stängde in den i ett rum med fönstret öppet, :kocko . Visst ormen är inte giftig, men jag vill fan inte möta den när jag är ute o går med vovven!

Fattar inte heller varför man har ett giftigt djur hemma som kan ta död på en bara om man gör ett litet misstag :kocko Undrar vad han tänkte när han blev stucken : aj då det var ju mindre bra.

237 skrev:
Fattar inte heller varför man har ett giftigt djur hemma som kan ta död på en bara om man gör ett litet misstag :kocko

Det kan ha något med intresse för djuren att göra, typ som att vissa envisas med att åka motorcykel fast alla vet att det är ganska farligt.

Jag har aldrig förstått varför man ska ha en känslolös best som har iq jämförbar med kattsand. Fiskar och sånt är ju vackra iallafall men spindlar, skorpioner och alla sorters insekter är ju så vidriga så att dom vida överträffar det värsta ur bibeln och då man råkar få se när dom äter så går det ju inte sova på flera veckor.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8