Mördaren heter

Status
Ej öppen för fler svar.
Jaha, och :confused:

Det är ju inte ens bevisat att den person som namnges i den spanska tidningen har begått ett mord!

/F.

Mördaren? Gå inte på aftonhoran och sexpressen. Årets mediabevakning är fanken något av det mest patetiska jag sett på bra länge.
Visst är det namnet på den misstänkte, som fått hela sitt miserabla liv uthängt, men än så länge är han bara skäligen misstänkt, är "inte helt olik" och inte bunden till kepsen ännu heller. Vänta till dna-testerna sagt sitt.

han har ju iaf försökt att ta sitt liv i cellen, genom att äta upp sin jävla kläder :tummenupp

//M

hahahaha,,, oavsett han e mördaren el INTE så lås in fanstyget,,,, det skulle man ju ha gjort för länge sedan tycker jag

Edit; Enligt dom spanska nyheterna så ser han ut så här

1063786821_0.jpg

oFFkeFF skrev:
Mördaren? Gå inte på aftonhoran och sexpressen. Årets mediabevakning är fanken något av det mest patetiska jag sett på bra länge.
Visst är det namnet på den misstänkte, som fått hela sitt miserabla liv uthängt, men än så länge är han bara skäligen misstänkt, är "inte helt olik" och inte bunden till kepsen ännu heller. Vänta till dna-testerna sagt sitt.

Just det! :fakta

Sen vill det ju till att kunna binda bevis till personen, som fortfarande bara är skäligen misstänkt, dvs. den lägre graden av misstanke...

Jo "toca1", visst är det trevligt med information (klickade ju själv på din länk för att få det ;)), men att dra förhastade slutsatser därav är kanske inte lika bra... för de som nu gör det :notme

/F.

Idag på danska tv nyheterna sa de vad han hette. Typ Per- Ola Olsson, fast det riktiga namnet såklart.

1. Det är inte förbjudet att vistas på NK
2. Det är inte förbjudet att kasta kepsar i papperskorgar
3. Det är inte förbjudet att få en knivskurens blod på sina kläder.

Ang massmedia så är dom idioter hela bunten

BMW R90s skrev:
1. Det är inte förbjudet att vistas på NK men det borde vara.
2. Det är förbjudet att kasta kepsar i papperskorgar
3. Det är förbjudet att få en knivskurens blod på sina kläder.

Håller med

Last edited:
Old news:

Namn: Per Olof Svensson
Smeknamn: Nazi-Per

Lite skiit ska han allt ha, oberoende om han gjort det eller inte. Har han gjort det så får han väl "livstid" och hur mycket är det? 12år? Ut på permissioner efter typ max 4-5 år, och helt fri efter 8år? Får dom bundit honom till mordet, skjut arslet! Finns inget byggnadsmaterial i honom för att bli nåt i alla fall. Bara ett pucko som levt på att fixa kokain och annat "häftigt" till överklassen, och därimellan sparkat skiten ur invandrare, sin morsa å farsa + alla andra som han inte gillat. Bort med skiten, dom tillverkar nya varje dag. :fakta Bättre lycka nästa gång.

Last edited:
OM det inte är denne mannen som så grymt har blivit uthängd som om han vore satan själv som är den efterspanade mördaren så tycker jag synd om honom.
Detta med anledning av att han enligt div information har en psykiskt störning & under alla år inte fått tillräckligt med hjälp. (kanske inte frivilligt mottagit det heller). Jag kan heller inte hålla med om att personer med psykiska problem ska låsas in å glömmas bort som vissa anser.
Det är människor som alla andra men med problem & som därför behöver hjälp med dessa för att kunna leva ett någorlunda samhällsanpassat liv.

Om det är denne man som är mördaren så skall han självklart straffas. MEN det vore väl FAN om det inte öppnas ett par ögon åt ett annat håll, nämligen åt den vården som finns/inte finns i sverige!!! Framför allt den psykiatriskavården som verkar prioriteras jäkligt lågt när det gäller att fördela vårdbudgeten!

förvånar mig inte om han e oskyldig..... vem fan sätter sig på en bar efter att ha mördat sveriges utrikseminister...
Utanför Råsunda, där det kryllar av snutar...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back