mördarbilist !

Status
Ej öppen för fler svar.

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
(Ber redan i förväg om ursäkt för vissa fula ord, eller generaliseringar!!!)

Kom just tillbaka fr en hojkörning i Göteborgs centrum. Blir utsatt för ett mardrömscenario på hemvägen i höjd med centralstationen, tänkte ta en i runda i stan o kolla läget, det är så mörkt överallt annanstans.
En somaliehona försöker köra omkull mig inte bara en gång utan TRE!!!! Överväger ett tag att köra mot rött ljus för att bli av med en tutande jagande somaliejäveln. Från början ser det ut som hon bara får "kärringstopp" i rödljus, men det händer två gånger, hon kör iväg hastigt o stannar precis som med avsikt att få mig på hojen i röven!! två ggr!! jag kör om tillslut, men måste stanna vid nästa rödljus, o helvetet kommer ikapp mig igen o tränger ut mig bokstavligt talat fr mitt körfält! Nu börjar jag på riktigt bli förskräckt, och tro att hon tänker köra omkull mig ! Till slut svänger jag av vid nästa korsning, (stannar för rödljus igen) ställer mig i sidan "i skydd" av en buss i dess körfält. Fyfan vilka satans jävla kamelförare det uppenbarligen finns därute (aldrig vart med om liknande! chockad!), säkert körkortslös var den också. *vansinnig, och småttt skakis*

Hon blev väl förbannad för att jag varvade hojen lite, efter en lång stunds väntan när hon inte körde trots grönt ljus, efter första "kärringstoppet". Därför ville hon försöka köra omkull mig tror jag. Uppenbart var iallafall att hon inte kunde framföra fordonet.

Det där med att hon bromsade hårt för att du skulle köra in i henne bakifrån låter som att ett försök till försäkringsbedrägeri.

det du råkade ut för är tyvär vardag .. en polares polare jobbar på vägverket med uppkörningar.. och han har sagt att det är väldigt många som kör så som du beskriver på uppkörningen.. samma kön och samma färg. sen blir dem skitarga och ringer dit släkten bara för dem misslyckas.. en gång kom dem inte ens ut från parkeringen pga av alla kärringstopp och känguruhopp..var hon ensam.. eller var det 2. var det 2 så var det nog övningskörning..

Även om det var konstigt kört av henne och hon hade avsikt att skada dig / din hoj. Så är din text så fruktansvärt dåligt skriven att man inte fattar, någonting mer än att du har något mot solmalier, framförallt dom kvinliga.

Jag förstår inte sambandet mellan ursprunget och hennes handlande, vore bra om du kunde förlara det för man blir lite förvillad av texten.

Sedan skulle jag vilja ifrågasätta dit sätt att köra motorcykel. Du till skillnad från denna hänsysnlösa körkortslösa bilförare som inte kan köra bil, utbildad traffikant med A-behörighet. Att du då inte klarar av att (med din mc som har ca 110 hk på 180 kg) köra såpas bra att du lyckas skaka av dig denna trafiksyndare innan hon har försökt torpedera dig tre gånger, trotts upprepade motorstopp, är nog det jag tycker är mest skrämmande av allt.

Tur att det gick så bra i alla fall / Oskar

Last edited:
Såhär låg standard är inte okej på SH.

Har nån åsikt i frågan tas detta via PM.

/Moderator Mark

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...