Mörda myror!

Har du lite tålamod så kan du göra pyttesmå snapsglas, fyll dom med 1/10 mililiter sprit, lägg ut miniknivar, pluttiga skjutvapen och andra tillhyggen och vänta på att myrorna blir fulla och slår ihjäl varandra. Myror har väldigt dåligt ölsinne har jag hört.

Som tidigare sagt så ska visst fun light funka bra. Annars diesel, det luktar dessutom gott. :tuttar

diesel funka inge vidare för mig.. drog de vid kanten av kåken där dom kom in.. alla rymde in samt att man fick en jävla lukt. 2-3 dagar senare va dom tillbaks. :död

diesel funka inge vidare för mig.. drog de vid kanten av kåken där dom kom in.. alla rymde in samt att man fick en jävla lukt. 2-3 dagar senare va dom tillbaks. :död

Klart det inte funkade om du gjorde så där. :näsblod Diesel ska hällas i boet, eller rätt i stacken om det finns en sådan i närheten. Gräv gärna upp den lite först (stacken alltså).

Klart det inte funkade om du gjorde så där. :näsblod Diesel ska hällas i boet, eller rätt i stacken om det finns en sådan i närheten. Gräv gärna upp den lite först (stacken alltså).
dom höll ju till runt väggen/stenplattorna där jag bla hällde..
farbror min prova oså diesel men dom komm tillbaks där oså..
myrr is the shit! :tummenupp

Bin har jag fått bort ett par gånger så.
Trodde att jag skulle hjälpa en kompis med bin på vinden.
Det var jordgetingar som byggt i isoleringen!
Aldrig hört talas om tidigare.

När jag bytte brädfodring och isolering på en kåk (Isover Gullfiber) så var det ett groteskt stort humlebo i några av skivorna.
De blev arg. Väldigt arg.
Det är skönt när man står på en ranglig ställning 3m ovanför backen
Numera gillar jag inte humlor.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...