MöRbultad

micke.a skrev:
Det var någon som sa till mig i går du kommer ha ont i morgon ,äh tänkte jag jag har ju inte ont nu.Men ack så rätt de hade har ont i princip hela kroppen axel,höft ,fingrar ,vaden,halsen,huvudvärk & ont inne i händerna kan knappt greppa någonting.Men det går väl över :tummenupp

Det mesta har väl läkt ihopa igen,HOPPAS jag för nu skall jag ut och springa och se ifall kroppen fungerar som den skall.Sen skall jag ut i garaget och laga Mc´n så det kan bli lite körning i helgen iallafall :squid :whip

Re: Re: MöRbultad

micke.a skrev:
Det mesta har väl läkt ihopa igen,HOPPAS jag för nu skall jag ut och springa och se ifall kroppen fungerar som den skall.Sen skall jag ut i garaget och laga Mc´n så det kan bli lite körning i helgen iallafall :squid :whip

Hoppas kroppen funkar som den ska!
Tar du ett tag på Moppen då också???? :D :D :D

Re: Re: Re: MöRbultad

CorbenDallas skrev:
Hoppas kroppen funkar som den ska!
Tar du ett tag på Moppen då också???? :D :D :D

Fungera något så när fortfarande ont vänster arm,höger axel helt plötsligt & höger ryggslut :( men det gick att springa inte fort men det gick 4km i lugn takt så ett par dagar till så är man väl återställd :tummenupp

Putsar även moppen ett par sek :p

Välkommen till klubb blå & gul :tummenupp
Pain is weakness leaving the body, glory is 4 ever

Re: Re: Re: Re: MöRbultad

micke.a skrev:
...fortfarande ont vänster arm,höger axel helt plötsligt & höger ryggslut :( men det gick att springa inte fort men det gick 4km i lugn takt...
Asså - gobbar över 35 skall helst sitta ned och inmundiga öl framför dator eller TV. Gärna med brynja/nät-linne på överkroppen.
Ä man ute å springer så får man ont! :fakta
Hopppas du ä mä på Söndag :tummenupp

Re: Re: Re: Re: Re: MöRbultad

Robz skrev:
Asså - gobbar över 35 skall helst sitta ned och inmundiga öl framför dator eller TV. Gärna med brynja/nät-linne på överkroppen.
Ä man ute å springer så får man ont! :fakta
Hopppas du ä mä på Söndag :tummenupp
Hrmpf... nu måste jag torpedera dig :whip

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MöRbultad

GSXR1100R skrev:
Hrmpf... nu måste jag torpedera dig :whip
Hehehe... Jag tillhör själv beskriven ålderskategori, och vet därmed vad som är bra för oss. Gazza har inget med löpning å göra.... eller :öl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MöRbultad

Rogerr skrev:
Hmmm...
Svårt förklara här... :p
1. Ja - jag är gammal
2. Om man springer riskerar man bli trött å få ont
3. Alla över 35 har brynja vid TV-tittande (oftast mä kaffefläck på höger sida om mitten :notme

Verkar urarta - sorry - dax å lägga sig :)

Back