MöRbultad

micke.a

Japp
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
AS 3 125:a 1973,GSXR750 2006.
Det var någon som sa till mig i går du kommer ha ont i morgon ,äh tänkte jag jag har ju inte ont nu.Men ack så rätt de hade har ont i princip hela kroppen axel,höft ,fingrar ,vaden,halsen,huvudvärk & ont inne i händerna kan knappt greppa någonting.Men det går väl över :tummenupp

micke.a skrev:
Det var någon som sa till mig i går du kommer ha ont i morgon ,äh tänkte jag jag har ju inte ont nu.Men ack så rätt de hade har ont i princip hela kroppen axel,höft ,fingrar ,vaden,halsen,huvudvärk & ont inne i händerna kan knappt greppa någonting.Men det går väl över :tummenupp

Vad har du gjort??? Låter som en klotning.......

Re: Re: MöRbultad

Anna skrev:
Vad har du gjort??? Låter som en klotning.......

Jag vurpa i går på sturupraceway eller snarare jag flög i väg när jag fick världens breddslad hävde den men till min förvåning så gick sladden över till andra sidan och jag fick min lufttur.Det gick bra körde alla de andra heaten sedan kände bara lite i händerna men nu känns det lite mera :rolleyes:

Det var skönt att du klarade dig så pass med tanke på hur du vurpade.

Asfalttemeraturen är än så länge inte speciellt hög om man jämför med sommartemeraturer så det gäller att ta det lugnt ett tag till.

Kul att ha dig nere på banan förresten. Ett ständigt leende i depån..... :tummenupp

Visst känns det dagen efter.. :(
Det såg ganska illa ut från där jag stod (dvs fyra meter från stället där hojjen valde att stanna).

Härligt att det första du fick ur dig var

- Jag är så jävla yr i pannan (eller nåt sånt).

Skönt att det inte blev värre och att slidersen tog västa smällen.
Ni som inte har handlat framesliders GÖR DET NU! :tummenupp

/KetogaN - hade oxå ont efter min stuntvurpa i staketet med moppen -

Re: Re: Re: MöRbultad

micke.a skrev:
Jag vurpa i går på sturupraceway eller snarare jag flög i väg när jag fick världens breddslad hävde den men till min förvåning så gick sladden över till andra sidan och jag fick min lufttur.Det gick bra körde alla de andra heaten sedan kände bara lite i händerna men nu känns det lite mera :rolleyes:

Vilken tur du måste ha haft (eller skicklighet??) :crash
Tur att du klarade dig utan brutna ben o armar... Tänk efter nästa gång, ta det lite lugnare i kurvorna, snälla :squid

Kurvmakaren skrev:

Kul att ha dig nere på banan förresten. Ett ständigt leende i depån..... :tummenupp

Tack!! men när man har sådant gäng som ordnar allt så bra och att det är så jäkla kul med bankörning så kan man ju inte annat än att stå och små mysa i depån + träffa alla andra trevliga Mc-förare :squid

KetogaN skrev:

Härligt att det första du fick ur dig var

- Jag är så jävla yr i pannan (eller nåt sånt).

Skönt att det inte blev värre och att slidersen tog västa smällen.
Ni som inte har handlat framesliders GÖR DET NU! :tummenupp

/KetogaN - hade oxå ont efter min stuntvurpa i staketet med moppen -

oaj!! ja vi har haft tur Karl som mest bara blivit ömma
:tummenupp

Re: Re: Re: Re: MöRbultad

Anna skrev:
Vilken tur du måste ha haft (eller skicklighet??) :crash
Tur att du klarade dig utan brutna ben o armar... Tänk efter nästa gång, ta det lite lugnare i kurvorna, snälla :squid

Ok :D men det lär nog komma atomatiskt man får en liten spärr hoppas inte däcket släpper nu :eek:

Micke du börjar komma upp i hastighet nu.. dags att börja köra på rehnsport eller pirelli super corsa..

Dunlop 207F är inget bandäck det är sporttouring.. =)

/KetogaN

KetogaN skrev:
Micke du börjar komma upp i hastighet nu.. dags att börja köra på rehnsport eller pirelli super corsa..

Dunlop 207F är inget bandäck det är sporttouring.. =)

/KetogaN

Jag har ju sådana liggandes hemma men fick dom ej i tid till smc broms & kurv kurs 25/4 så var tvungen att sticka och köpa ett annat bakdäck och enligt Mitonga skulle detta även vara jättebra på bana.Men de andra åker på så fort jag gazzat upp bakdäcket ,framdäcket åker på nu på tisdag :tummenupp

207F funkar till bana.. men man kan inte pressa det så som man kan med metzeler eller pirelli.

207F har inte samma profil som de senare och därmed är det mindre kontakt yta mot asfalten = mindre grepp.

Jag har kört på ganska många olika däck men Pirelli Super Corsa rockar fetast..

/KetogaN

Man behöver inte ha varit omkull för att känna sej rätt matt.
En jäkla tur att du klara dej så pass bra micke :tummenupp

Rogerr skrev:
Man behöver inte ha varit omkull för att känna sej rätt matt.
En jäkla tur att du klara dej så pass bra micke :tummenupp

hehehe, skojar du. Jag är matt så det stänker om det. 2 dagars körning på raken är inte att rekommendera så länge man håller den formen jag håller (dvs inte V-form då... :D )

Det känns som Team Moppefucko får ta o hålla sig på hjulen nu om vi ska ha nåt lag kvar tills hösten... :eek:
Stallorder, håller er på hjulen! :whip

207RR har jag kört med och jag gillade dom, dom är nått mellanting. betydligt bättre än 207F (profil som ett racedäck) men inte samma grepp som pirelli och metzeler.

207RR är hala när dom är kalla så på våren och hösten när graderna kryper neråt 10 så får man passa sig lite och värma extra innan man fetar. (om man nu inte har däckvärmare)

/KetogaN

CorbenDallas skrev:
hehehe, skojar du. Jag är matt så det stänker om det. 2 dagars körning på raken är inte att rekommendera så länge man håller den formen jag håller (dvs inte V-form då... :D )

Det känns som Team Moppefucko får ta o hålla sig på hjulen nu om vi ska ha nåt lag kvar tills hösten... :eek:

You are da BOZZ!! :bow :bow :bow

Blir gröt och vila och tokmeck tills nästa mopperace då vi skall gläänsa....

Så micke.a :whip tat lugnt!! :tummenupp

CorbenDallas skrev:

Ditt ord är LAG Corben :fakta

Back