Mölndal

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

MC Doktorn

Guest
Ska ut och jobba igen så nu har kompassen stannat på sveriges baksida och vad kan man göra där?

MC Doktorn skrev:
2645095 Ska ut och jobba igen så nu har kompassen stannat på sveriges baksida och vad kan man göra där?

Chat Noir, Friggaregatan 6, rekomenderas varmt....:tummenupp

MC Doktorn skrev:
2645095 Ska ut och jobba igen så nu har kompassen stannat på sveriges baksida och vad kan man göra där?

Du behöver möjligtvis ingen mottagningssköterska att ta med?

Ja, det är ju faktiskt säkert tio minters resa med kommunala transportmedel in til centrala Göteborg. Det är ju trots allt sveriges andra största stad du hamnar i så du kommer bara ha tråkigt om du vill.

Hänger inte med riktigt är det Mölndal eller Sveriges baksida du ska till?

RickZ skrev:
2645124 Hänger inte med riktigt är det Mölndal eller Sveriges baksida du ska till?

BK Häcken ligger väl, inge fel på baksidan :tummenupp

Silverryggen skrev:
2645115 Chat Noir, Friggaregatan 6, rekomenderas varmt....:tummenupp

porrklubben Chat Noir ?

anja skrev:
2645118 Du behöver möjligtvis ingen mottagningssköterska att ta med?

Sköterskor är alltid välkomna :)

Bus-Bo skrev:
2645121 Ja, det är ju faktiskt säkert tio minters resa med kommunala transportmedel in til centrala Göteborg. Det är ju trots allt sveriges andra största stad du hamnar i så du kommer bara ha tråkigt om du vill.

Great efter glesbygs traumat i norrland ska det bli skönt komma åt rätt håll :tummenupp

Last edited:
Mölndal lider lite av förortssyndromet, finns inte mycket att "göra" direkt. Men det är nära till stan, tar väl en 10 minuter med vagnen eller nåt. Annars Åbytravet om du gillar sånt, eller Gunnebo slott med tillhörande naturreservat + fik. Mölndalsfallen är upplysta på kvällarna, och det är jävlar helvete mycket vatten nu så det kan nog vara värt en titt också.

Jag skulle tagit med mig gummistövlar men annars är allt kanon här:tummenupp

Kom hem från joppet igår och upptäckte att mitt hus fått sjötomt, hurra! :banana

Samt en grund swimmingpool i källaren, men det var för kallt för att bada tyvärr. :(

Du får nog förbereda dig på att INTE använda gångtunnlarna, utan att passera uppe på vägen som en riktig OuTlaW!!!:yoparty

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    100.7 KB · Visningar: 78
  • 2.jpg
    2.jpg
    36.5 KB · Visningar: 66
Last edited:
Linusp3 skrev:
2657204 Du får nog förbereda dig på att INTE använda gångtunnlarna, utan att passera uppe på vägen som en riktig OuTlaW!!!:yoparty
Det där ser ut som Åby... Gångtunneln från badet bort mot bostadsområdet... Stämmer det eller?
Bor i det området... Liiiiite orolig för min bil på parkeringen faktiskt. :gnissla

henrikkrueger skrev:
2657646 Det där ser ut som Åby... Gångtunneln från badet bort mot bostadsområdet... Stämmer det eller?
Bor i det området... Liiiiite orolig för min bil på parkeringen faktiskt. :gnissla

Det är det :tummenupp

Det borde du vara :tummenner

Jag hoppas verkligen du hör av dej när du är istan så vi kan klämma en öl :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg