Möhippa

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Finns det bättre forum att få crazy idéer till väninnans möhippa :tuttar !?!

Inget för feminint "SPA-lyxmiddag-lugn tjejkväll-tjofräsan". Utom lite lagom vilt, crazy och minnesvärt? Nej ingen enkelresa till Bahamas(för då tar jag den själv).

Tjejer hur vill ni ha er möhippa? och killar, fräcka idéer till möhippa? :fyllisar

Har hållt i rätt många möhippor/svensexor med www.storabla.se
Brukar vara väldigt uppskattat om man gillar lite äventyrligare grejer :tummenupp

Ska ni har en riktig kick försök timea in en dag när det blåser ca 15m/s och ge er ut med en Rib runt bjäre/kullaberg

Sup henne asrak, bädda ner henne naken i en sovkupe till Åre utan pengar och kläder.

Hyfsat billigt, och tillräckligt crazy och minnesvärt att hon aldrig glömmer er.

Mer! Jag vill ha mer!! Också inga nakenhistorier för det ska inte hon behöva bidra med :hihi

Har hållt i rätt många möhippor/svensexor med www.storabla.se
Brukar vara väldigt uppskattat om man gillar lite äventyrligare grejer :tummenupp

Ska ni har en riktig kick försök timea in en dag när det blåser ca 15m/s och ge er ut med en Rib runt bjäre/kullaberg

Wheeeeej!! Tack för tipset, helt klart ett alternativ :tummenupp Det måste hända aktiva saker och här finnas ett toppenutbud i den blivande fruns smak!

Last edited:
Då kontrar jag med vanliga grabbgrejer då då.

Pain(t)ball, gocart, minibikes, rib-båt, boxning mot proffs.

Har hon aldrig stått på ett par rollerblades?
Hett tips!
http://www.andreas-berg.se/files/Anders.wmv

Satan va roligt!! :skrattaåt Problemet är att Mia i detta fallet verkligen hade velat åka eftersom hon kan åka och då hade det inte varit skoj. Mer!! Jag vill ha mer!!

Då kontrar jag med vanliga grabbgrejer då då.

Pain(t)ball, gocart, minibikes, rib-båt, boxning mot proffs.

Sorry men det där tillhör nästan vardagen här. Vi är ett gäng som är lite smått galna och älskar att hitta på aktiviteter. Den blivande frun tillhör detta gäng.

Därför som jag söker ideér här eftersom det ska vara något lite utöver det vanliga, men ändå så att hon inte behöver sitta i rullstol vid altaret!! Jag är dock tacksam för alla tips:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...