Möhippa: Någon med sporthoj som kan hjälpa till? 500:- i betalning

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
En kollega här på jobbet ska anordna en möhippa för en av sina kompisar. Tjejen som ska gifta sig är liten och nätt, och skulle verkligen uppskatta en tur på en riktig sporthoj. Eftersom jag själv kör en supermotard kan jag inte åta mig jobbet.

Finns det någon här som kan tänka sig att göra det? Skinnställ etc kan fixas på annat håll. Det enda du behöver göra är att köra runt med tjejen i 20-30 minuter, så hon blir helt
:skrämd :D
Dvs inget fis-köra... Om du har vana av att skjutsa är det ett stort plus, vi vill ju inte att hon kommer till bröllet i gipsvagga.

Datumet är 16:e maj, runt 17-18 tiden, startpunkt är Tolltorpsdalen (nära Sahlgrenska). Tänkt ersättning är 500:-

Vänligen PM:a din anmälan.

Tjena
Kan tänka mig att ställa upp :yoparty
Körde en möhippa förra sommaren hon hadde aldrig suttit på en hoj innan, pratade tydligen om det resten av kvällen.
Hämtade upp hemma hos henne med ställ o hjälm m.m. utan att tala om vem jag var eller öppna visiret, lämnade bara över ett kuvert med instruktioner om att hon skulle ta på sig kläderna och följa med. :D
Körde henne sedan till nästa plats där möhippan skulle fortsätta. :tummenupp

Tjena
Kan tänka mig att ställa upp :yoparty
Körde en möhippa förra sommaren hon hadde aldrig suttit på en hoj innan, pratade tydligen om det resten av kvällen.
Hämtade upp hemma hos henne med ställ o hjälm m.m. utan att tala om vem jag var eller öppna visiret, lämnade bara över ett kuvert med instruktioner om att hon skulle ta på sig kläderna och följa med. :D
Körde henne sedan till nästa plats där möhippan skulle fortsätta. :tummenupp

Tack! Men det var en annan person som hann före, som nu är bokad.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8