Möhippa hjälp!!!!

• Thread starter Thread starter Gixxer Mike
  • Start date Start date

Gixxer Mike

Guest
Så är det dags för en möhippa igen då..och som vänlig bekant till en bekant som man är så lovar man att tjejen ska få åka hoj i sthlm en timme eller 2 så nu är frågan om det finns nåra hojåkare som vill hjälpa till att spexa til det lite extra för tjejen så hon har det riktigt kul.
Så jag undrar om vi kan bli ett 20 tal eller mer hojjar som bränner runt med henne och visar hur coola vi hojåkare är ha haha
ne men seriöst kan inte ni som kan/vill köra hoj på Lördag morgon klockan 9:30 till typ 10:30-11:00 skriva ner så jag kan informera min polare hur många vi är som kommer.

Detta är ju ett rop efter hjälp !! hi hi hi
svara om ni kan så jag kan ha en lista med folk

1. Gixxer Mike
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
osv
:squid

Kul att det fanns så mycket intresse för att hjälpa en sporthojs medlem med ett litet jippo..ja ja hoppas det finns lika lite intrese när ni behöver hjälp med nåt annat.

Beror lite på hur fort/galet ni tänker åka..
Och om ni bara vill ha plastraketer eller om en Ducce Monster kan hjälpa till...?

Det ska inte bli nån race fart utan mer glida runt så hon får känna hur det känns att åka hoj..och känna av stämmningen när man kommer i ett gäng med hojjar liksom hi hih i
Mortarder, race,osv alla kan komma det blir ändå inte nåra höga hastigheter när jag har skjuts..vore en lyckad möhippa om man smäller med henne bak he he he
ne så det blir lugn körning och max 1 timme..men efter detta lilla jippo så vill jag gärna ut och gasa lite på kurviga vägar :=)
Hojen är ju precis fixad efter 3 veckors vilande så man har ju en del gasglada hjärnceller som sitter och skriker och sliter i mina nerver till min högra hand hi hi hi

Count me in om det inte är utsikter för drivis och hagel.

Har inte haft ut Bumsen på flera dagar nu.

1. Gixxer Mike
2. Lime
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
osv

testa sthlm - uppsala på en kvart med henne bakpå :)

750RR

Jag vet att det är OT och att det bara är mitt problem men jag blir TOKIG på hihih!!!
Jag skulle vara med men är upptagen då.

Jag hade gärna ställt upp, jag gillar sådana tillställningar!!! Men jag bor 80 mil söder ut!! Lite långt!!!
Kommer ni inom Skånes gränser e jag med!!! :rock

1. Gixxer Mike
2. Lime
3. Lartes
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Men var ska vi träffas?

Skulle lätt åka me´men jag ska försöka ta mig till Tullinge imorgonbitti för att kolla på den absolut sista gången dom kör på strippen därute. Både bilar o hojar e utlovat om vädret tillåter kanske man träffar någon Sh:are där oxå.

Skulle lätt ha varit med men har en match på morgonen. Men jag påminner er om att s-holm marathon går av stapeln i morgon, så ni har det i åtanke när ni planerar mötesplats och färdväg.

Gixxer Mike skrev:

Mike...

Du måste sluta med det "manliga", hi hi hi, INNAN någon tar dig för ett fruntimmer och tar dig där bak... :p

Team GR...

Ok macken vid avfarten efter globen i södergående riktning
bakom Preem som syns från vägen
klockan 9:00 tänkte jag.
har precis pratat med killen och hon har size small på hvet..finns det nån som har en hjälm att låna ut?

sen va tydligen önskemålet att ta med henne på en liten tur typ bogesundsvägen en repa eller två men pga jag kör med skjuts så blire inga riktigt höga farter utan det blir mer att hon ska få känna lite drag ur kurvorna och kurviga vägar.
max tid för hela är ca 1 timme enligt min kompis.
Så vi plockar upp henne ca 9:30 vid gullmars plan sen kör vi genom stan ut till Bogesund..kör den fram och till baka för att sen glida in mot stan igen och släpper av henne igen.

Team GR skrev:
Gixxer Mike skrev:

Mike...

Du måste sluta med det "manliga", hi hi hi, INNAN någon tar dig för ett fruntimmer och tar dig där bak... :p

Team GR...

men jag har ju kropp som en kvinna och kör som en kärring vad ska man säga...eller räcker det ha ha haha

Varför ut till Bogesund när vi kan dra ner till Tungelsta? Rätt sida staden och så vidare, men det är du som leder.

soppatorsken skrev:
Jag vet att det är OT och att det bara är mitt problem men jag blir TOKIG på hihih!!!
Jag skulle vara med men är upptagen då.

Då är vi två! hihiiihihihihiiihhihihihi :mattias

Tyvärr andra planer.

Jaa hade vi haft tid så hade tungelsta rockat men nu har vi dock bara 1 timme på oss för 10:15 måste hon vara på slussen vid båtarna som går över till Grönan..där ska hon få en kuvert av mig..mer vet jag inte

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti