Måste vara snabbaste färgen i depån! RR (rosa racer)

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Ja smaken är väl som baken men efter en vadslagning i höstas med min brors fru så hade jag inget val än att vika ner mig och lacka racern Rosa!

Rev ner den nya ZX-10R i vintras och race kittade den med el och allt annat om kan tänkas behövas och nu är den i stort sett klar.

(motljuset luras lite, men rosa metallic är den)

Bifogat

• DSC_4451.jpg
    DSC_4451.jpg
    180.5 KB · Visningar: 126
  • DSC_4984.jpg
    DSC_4984.jpg
    154 KB · Visningar: 237
  • DSC_4985.jpg
    DSC_4985.jpg
    192.1 KB · Visningar: 172
  • DSC_4986.jpg
    DSC_4986.jpg
    184.5 KB · Visningar: 226
Det set ju ut som DonQ's gamla Pinky i färgen.

Fördelen med en uddafärg är ju att du synd bra från läktaren och man lär ju inte ta mist på dig och någon annan :tummenupp

När du ändå var igång. Varför lackade du inte båten och fälgarna rosa också :)

Njae båten blir så skiten ändå och det var nog bättre med en svart brytfärg och fälgarna orkade jag bara inte heh

Vadet minns jag inte riktigt men efter att min bror gick bort strax efter det i vintras så blev det en fix ide att det skulle göras och åtminstonde köras med ett par träningar. Nu när den står klar hemma börjar man nästan tycka det ser helt ok ut iofs :)

Jag tycker faktiskt det blev riktigt bra!
Är som sagt pinky rosa :hihi

Skönt att du fick den att starta med ! Läste i den andra tråden.

Njae båten blir så skiten ändå och det var nog bättre med en svart brytfärg och fälgarna orkade jag bara inte heh

Vadet minns jag inte riktigt men efter att min bror gick bort strax efter det i vintras så blev det en fix ide att det skulle göras och åtminstonde köras med ett par träningar. Nu när den står klar hemma börjar man nästan tycka det ser helt ok ut iofs :)

Ok :tummenupp

Det blev ju inte så dåligt, så länge du kör bra får du nog inte höra så mycket...

Cool

Jag tycker den blev cool, du får fixa rosa fälgstripes med:tummenupp.

PS
Tack för hjälpen via tel senast
DS

så här kan det se ut i depån på sviestad

edit: som du ser så får du inte missa att lacka depåstöden rosa

Bifogat

• image-upload-301-726177.jpg
    image-upload-301-726177.jpg
    130.4 KB · Visningar: 245
Last edited:
Skända en kawa så........:mad:

är det din hoj han har skändat LR:mad: bempas kanske ska be dig om lov nästa gång han ska ändra/modifiera den.

den blev cool som fan benny:tummenupp

vi syns runt krokarna granne:)

är det din hoj han har skändat LR:mad: bempas kanske ska be dig om lov nästa gång han ska ändra/modifiera den.

den blev cool som fan benny:tummenupp

vi syns runt krokarna granne:)

Vare dig han snackade med LR? :mad: *Svensken* kanske måste be dig om lov innan han skriver sin nästa post!

Du minns alltså inte vad vadet gick ut på? Din bror har gått bort och du håller dig till utslaget av vadet, trots att det bara handlar om en sån plojgrej som att lacka en hoj rosa?

Respekt på det!

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back