Måste skriva av mig

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Pratade precis med min flickvän och hon var lite smått ledsen/arg för vad som hade hänt henne på bussen idag. Hon hade haft sällskap med lite vänner inne från stan, när vännerna klev av så kom det en utlänning i ca 30års åldern och satt sig brevid henne, bussen var tom men han skulle ändå sitta brevid henne. Sen började han fråga en massa frågor tele-nummer, namn, ålder m.m. min flickvän blev både rädd och arg! hon hade skrikit till han och då hade han gått iväg.

Jag kan inte förstå varför vissa är så jävla tröga och äckliga!!!! om jag ser det aset på stan så vet jag inte vad jag kommer göra med han!!!:kulspruta

Var bara tvungen att berätta detta!!!

Alex.J skrev:
Pratade precis med min flickvän och hon var lite smått ledsen/arg för vad som hade hänt henne på bussen idag. Hon hade haft sällskap med lite vänner inne från stan, när vännerna klev av så kom det en utlänning i ca 30års åldern och satt sig brevid henne, bussen var tom men han skulle ändå sitta brevid henne. Sen började han fråga en massa frågor tele-nummer, namn, ålder m.m. min flickvän blev både rädd och arg! hon hade skrikit till han och då hade han gått iväg.

Jag kan inte förstå varför vissa är så jävla tröga och äckliga!!!! om jag ser det aset på stan så vet jag inte vad jag kommer göra med han!!!:kulspruta

Sätt dig på bussen och åk fram och tillbaka...
När mannen kommer tillbaks så sätter du dig bredvid honom och frågar exakt samma saker. Sen postar du här och säger hur han reagerade :D

kaZmur skrev:
Sätt dig på bussen och åk fram och tillbaka...
När mannen kommer tillbaks så sätter du dig bredvid honom och frågar exakt samma saker. Sen postar du här och säger hur han reagerade :D

Var kanske inte (in-mode) för skämt nu men nåt skit ska han fan HA!!!!!

Mattias skrev:
Det var jag. Förlåt.

Om en person som sitter nära dig tycker du ser ut som en invandrare i 30-årsåldern kan det vara ett tecken på att du bör klippa och raka dig och eventuellt även duscha.

Vad var problemet egentligen? Att han raggade? Han gjorde väl inget fel?
Själv var jag och fikade hela dan idag med en man i 30-årsåldern (utlänning), det var jättetrevligt. :tummenupp

Vad är det för fel att vara lite offensiv när man flirtar?

Han tyckte väl att han förtjänade ett nummer eftersom han hade överseende med hennes grötiga skånedialekt :tummenupp

Gustav1 skrev:
Om en person som sitter nära dig tycker du ser ut som en invandrare i 30-årsåldern kan det vara ett tecken på att du bör klippa och raka dig och eventuellt även duscha.

Det där var ett förvridet personangrepp på invandrare

Om hon kände att det va obehagligt så.

STEP OFF PUNK!!!

/N

Markus skrev:
Vad var problemet egentligen? Att han raggade? Han gjorde väl inget fel?
Själv var jag och fikade hela dan idag med en man i 30-årsåldern (utlänning), det var jättetrevligt. :tummenupp

Chris Ash skrev:
Det där var ett förvridet personangrepp på invandrare

Da blir det val snarare forvridet gruppangrepp mot invandrare... :va
Edit: Eller personligt angrepp mot invandrare som grupp...person...lighet.

Alex.J: Vilket smurfig stad ni lever i om detta var en händelse där "du var tvungen o skriva av dig" o rita smilysar med maskingevär.
Här i Malmö får man alltid laserprickar i pannan på bussen, anslutna på 9mm-glockar, och knaggligt handskrivna lappar skickade till sig av jättestora svarta killar där det står "bend over...".

Alex.J skrev:
om jag ser det aset på stan så vet jag inte vad jag kommer göra med han!!!
Jag vet vad du kan göra. Kör över han me hundratjufemman :mad: :kulspruta

Caffe skrev:
Vad är det för fel att vara lite offensiv när man flirtar?

Han tyckte väl att han förtjänade ett nummer eftersom han hade överseende med hennes grötiga skånedialekt :tummenupp

Om mannen på din avatar är den jag tror det är så kan jag förstå att du tycker det. Han var väl minst sagt offensiv när han flirtade :va

Alex.J skrev:

:pannkyss Såja. Låter som ett helt vanligt raggningsförsök från någon sydeurope. Kan iofs kännas lite läskigt med tanke på att i sverige gör man bara så aspackad på en krog :tungan

Det jag menade var att man gör inte så, OCH detta var inte menat på något rasistiskt sätt. PUNKT SLUT!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT