Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zxr_Green skrev:2064864Körde motard för första gången igår!
o jag måste fan verkligen ha en motard! skit skoj ju!!!![]()
bo$ken skrev:2064934Säkert, men ska man på långrunda suger det nog. Tanka var hundrade meter, och ryster i 120....eller?
Man borde ha både och känns det som.
Zxr_Green skrev:2064864Körde motard för första gången igår!
o jag måste fan verkligen ha en motard! skit skoj ju!!!![]()
Det går utan problem att köra en 15-20 mil utan större obehag,, man väljer bara inte motorväg... Att ha både och är målet, saknar min VTR och ska fan ha en sporthoj snart igen, men motarden är bara helt oslagbar i upplevelse.. 14 mil med varvstoppet 10rpm bort räcker tanken på 9 literbo$ken skrev:2064934Säkert, men ska man på långrunda suger det nog. Tanka var hundrade meter, och ryster i 120....eller?
bo$ken skrev:2064934Säkert, men ska man på långrunda suger det nog. Tanka var hundrade meter, och ryster i 120....eller?
Malmö-motard skrev:2067799Ovanstående foto tog jag 20 sekunder efter att jag kickat igång hojjen åt honomrullar ut lite försiktigt och smack - rakt upp över balanspunkten
![]()
Talang är väl vad det kallas...
Talang... Oki, kanske...Malmö-motard skrev:2067799...Talang är väl vad det kallas...
Robz skrev:2067873Talang... Oki, kanske...Riktig talang visas genom att återlämna en oanvänd, lånad släckare trots uppeldad hoj
sälja?Zilversurfer skrev:2066473Jag är villig att hålla med, min bara står och samlar damm. Visst kan man köra med sporthojjar, och är dessutom betydligt snabbare (Om du kan köra) på krokiga vägar. Men så fort det kommer långa svepande kurvor där du kan hålla 200-220 med sporthoj är det bara så jävla pisstråkigt med SM. Visst ligga och leka i industriområde, och kanske ett gäng drar ut och väcker hela bygden är inte fel. Men, när tanken rymmer 7,5 liter så gäller det att planera sin körning.
Robz skrev:2067873Talang... Oki, kanske...Riktig talang visas genom att återlämna en oanvänd, lånad släckare trots uppeldad hoj (Avatar+min släckare = sant)
![]()
![]()
11:e kapitlet, §3, sektion 2b i MC kungörelsen gällande lånad MC av oförstående ägare:
"Man skola icke, inom minst 90 sekunder, slanga med dennes GasGas eller motsvarande, då ägaren eller dennes motsvarighet kunna då drabbas av hjärtstillestånd eller annat stånd"![]()
Fixx skrev:2068768sälja?
Ångrar stort att jag sålde mina motard grejor till yz:an....Får kanske köpa ett nytt sett,
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |