Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har letat letat och letat.. kan fan inte hitta en r1 98 sadel i svart till salu.
Gick till en tapetserare som skulle ha 1000:- för klä om den till svart... billigt!
Ingen som har en liggandes??
Tjena Eddi,
http://www.mc-depan.com/ i Storp (vid HemskaHem) har sadelomklädnings kit. Svart vinyl + lite krimskrams. Sniklösning men funkar![]()
/Stefan
Har letat letat och letat.. kan fan inte hitta en r1 98 sadel i svart till salu.
Gick till en tapetserare som skulle ha 1000:- för klä om den till svart... billigt!
har en ev
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cust...tegoryZ35580QQihZ007QQitemZ170114399474QQrdZ1
Kostar ca 350-400 kr och då får man både förar och pasageröverdrag!!!
inte en r1 99 då för det passar inte..
98/99 ÄR samma och passar, klä om själv, det gjorde jag på min gamla retta, en häftpistol är det enda du behöver.
inte en r1 99 då för det passar inte..
98/99 ÄR samma och passar, klä om själv, det gjorde jag på min gamla retta, en häftpistol är det enda du behöver.
var och ksulle köpa en r1 99 sadel till min av en kille som sa han med trodde det passade.. när jag kom dit så var min och hans sadel helt annorlunda... det hade aldrig passat på min hoj det kan jag lova =)) om man inte moddat den rejält
i för sig har jag aldrig provat en r1 99 sadel PÅ min hoj....
var och ksulle köpa en r1 99 sadel till min av en kille som sa han med trodde det passade.. när jag kom dit så var min och hans sadel helt annorlunda... det hade aldrig passat på min hoj det kan jag lova =)) om man inte moddat den rejält
i för sig har jag aldrig provat en r1 99 sadel PÅ min hoj....
00-01 är annorlunda då bakramen gjordes 10mm smalare över raminfästningen och likaså mellan skruvhålen för sadeln.
98-99 är helt totalt samma. Det finns inte en en tusendels mm skillnad på dom hojarna alls. Då hade killen en 00-01 sadel. Många R1 98-01 har blandats då 99% av dom har varit i backen mer än en gång..
på grund av svetsad bakram så kan det vara så att det bytts ut och svetsats dit en annan bakram så kan han ha fått en 00-01 bakram på en 98-99 huvudram...
00-01 är annorlunda då bakramen gjordes 10mm smalare över raminfästningen och likaså mellan skruvhålen för sadeln.
98-99 är helt totalt samma. Det finns inte en en tusendels mm skillnad på dom hojarna alls. Då hade killen en 00-01 sadel. Många R1 98-01 har blandats då 99% av dom har varit i backen mer än en gång..
på grund av svetsad bakram så kan det vara så att det bytts ut och svetsats dit en annan bakram så kan han ha fått en 00-01 bakram på en 98-99 huvudram...
AHA!! då var det som du säger INTE en r1 99 sadel jag kollade på som killen sa.....
Har nog fått tag på en r1 98 sadel nu i svart som tur är =)))
Längtar tills man kan köra igen. ganska sugen nu
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti