Köpte en racebakdel till käringens NC30 på eBay i England den 27/10.
Totalt blev det £57. 32 för bakdelen, 20 för porto och 5 för packeteringsmtrl.
Betalade samma kväll och sen hörde jag inte av killen längre.
8 mail senare och med hot om polisanmälan via en polare som bor i England, svarade han att det var det första mailet han hade fått....detta var 3/12.
Han påstod att paketet hade gått iväg till Tyskland men att han skulle få hem det igen och maila mig när det var skickat.
5/12 kom mailet....men jag fick inget kollinummer.
Han ville inte riskera att bli lurad sa han. Jag kunde ju ta hjälp av en polare på fraktbolaget och "trolla" bort paketet.
:kocko
Idag kom paketet hem till mig. Jag jobbade o käringen öppnade det.
Istället för ett trevligt SMS med puss o kram och....
, fick jag höra att allt var trasigt.
Började ringa runt till Schenker och fick hjälp av en polare på ett fraktbolag(tack Erik i PBR) att få reda på vart jag skulle reklamera....
DET SKA JAG INTE!!!!
Det ska avsändaren i England göra!!!
Precis som om jag skulle få se röken av de pengarna nånsin.
När jag kom hem och kollade upp eländet, slog det mig att han hade tagit extra betalt för emballage....
Kolla bilderna...ser någon av er något emballage???
Idioten har helt sonika tagit en stor kartong och lagt bakdelen löst i paketet bara...
Baklampan som jag skulle få på köpet är också borta....tappad eller aldrig ilagd??
Jag tror jag skall bli aprak och plakat nu....
Julklappen blev ett fiasko och jag är tillbaka på noll med 3 dagar kvar till julafton
dessutom på min namnsdag...
Om nån vill mig nåt, så ligger jag i fosterställning under bordet och försöker bli mer onykter
Totalt blev det £57. 32 för bakdelen, 20 för porto och 5 för packeteringsmtrl.
Betalade samma kväll och sen hörde jag inte av killen längre.
8 mail senare och med hot om polisanmälan via en polare som bor i England, svarade han att det var det första mailet han hade fått....detta var 3/12.
Han påstod att paketet hade gått iväg till Tyskland men att han skulle få hem det igen och maila mig när det var skickat.
5/12 kom mailet....men jag fick inget kollinummer.
Han ville inte riskera att bli lurad sa han. Jag kunde ju ta hjälp av en polare på fraktbolaget och "trolla" bort paketet.

Idag kom paketet hem till mig. Jag jobbade o käringen öppnade det.
Istället för ett trevligt SMS med puss o kram och....

Började ringa runt till Schenker och fick hjälp av en polare på ett fraktbolag(tack Erik i PBR) att få reda på vart jag skulle reklamera....
DET SKA JAG INTE!!!!
Det ska avsändaren i England göra!!!
Precis som om jag skulle få se röken av de pengarna nånsin.
När jag kom hem och kollade upp eländet, slog det mig att han hade tagit extra betalt för emballage....
Kolla bilderna...ser någon av er något emballage???
Idioten har helt sonika tagit en stor kartong och lagt bakdelen löst i paketet bara...
Baklampan som jag skulle få på köpet är också borta....tappad eller aldrig ilagd??

Jag tror jag skall bli aprak och plakat nu....
Julklappen blev ett fiasko och jag är tillbaka på noll med 3 dagar kvar till julafton

dessutom på min namnsdag...
Om nån vill mig nåt, så ligger jag i fosterställning under bordet och försöker bli mer onykter