Måste du ha radion på när du jobbar?

Måste du ha radion på när du jobbar?

• Antal röstningar
    0

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Jag är utan radio på jobbet nu och jag håller fan i mig på att bli tokig. Det är tyst som i graven och det enda jag hör är rösterna i huvudet som säger åt mig att döda :gnissla

Jag behöver en radio. Nu. Mp3-spelaren funkar hyggligt som napp, men inget slår lite radioskval.

På jobbet har jag radioskval i öronen hela tiden utom på rasterna.
Är det inte radion i servicebilen jag lyssnar på så är det mina hörselskydd med inbyggd radio som skrålar för mig.
//Tobbe

Jag vill gärna också ha radion på i bakgrunden, streamade P3 på datorn i kontrollrummet. Men jag fick en rätt kraftig repa (läs rejäl jävla utskällning japanese style) av en av chiefarna så det vågar jag inte längre. Men köra mp3 på samma dator fungerar bra av nån anledning. :huvet

På labbet vill jag gärna ha radio, men på kontoret skulle nog skrivbordsgrannen klaga.

Jag slipper gärna. Jävla dussinmusik och hjärndött mellansnack klarar jag mig utan... Efter en hel dag med Lugna Favoriter (alla brudars favvokanal tydligen) är man ju som en zombie i hjärnan. :gnissla

har bilstereo på trucken och ett par feta mds högtalarlådor i taket så åker runt o dunkar all möjlig musik :yoparty

Streamad EDGE ROCK via winamp/shoutcast radio.

Eller di.fm.

Eller nada muzikk.

P3 ROCKSTER WEBBRADIO :yoparty :yoparty

Din webbanan i den stora cyberfruktkorgen :Rockbanan

Ingen reklam, bara skööön tung rock...:musik :rock :jisses

Har inte så stor chans att lyssna på radio på jobbet, sitter med headset och pratar i telefon hela dagarna, men när det är riktigt lugnt brukar jag plocka fram hörlurarna till telefonen och lyssna på lite mp3'or.

Alltid någon form av musik på, förutom när jag pratar i telefon. Radio om pöbelkollegorna får bestämma, egna skivor om jag får bestämma (vilket jag oftast får). :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg